کد خبر: 138431
A
آخرین اخبار از پرونده مهدی جهانگیری؛

سخنگوی قوه قضاییه: مهدی جهانگیری به صورت قانونی در مرخصی به سر می‌برد

سخنگوی قوه قضاییه با اعلام خبری در خصوص پرونده مهدی جهانگیری گفت: ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ایشان راهی زندان شدند و مدت حبس ایشان تقویم شد، همچنین یک مورد اتهام پولشویی داشتند که تبرئه شدند.

سخنگوی قوه قضاییه: مهدی جهانگیری به صورت قانونی در مرخصی به سر می‌برد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری گفت:مهدی جهانگیری کوشایی فرزند حسن در ۳۰ دی ماه ۹۹ به جرم قاچاق به میزان ۳۰۶ هزار یورو و ۱۰۸ هزار دلار مجرم شناخته شد که به پرداخت ۵۰میلیون جزای نقدی و ۲ برابر بهای نهایی ارز و اصل مال محکوم شد که مطابق حکم به پرداخت ۴۵۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جبران خسارت محکوم شدند.

وی ادامه داد: ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ایشان راهی زندان شدند و مدت حبس ایشان تقویم شد، همچنین یک مورد اتهام پولشویی داشتند که تبرئه شدند. 

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد:نام برده به پرداخت جزای نقدی ۱۰۷ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۹۲۵ ریال و همچنین ۲۰۸ میلیارد و یک میلیون و ۱۰۸ ریال و ۲۵۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال که جمعا ۵۵۲ میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۷۷۱ ریال می‌شود محکوم شد که در مواعد قانونی خودش رد کرده و به بیت المال آمده است.

وی تاکید کرد: ایام حبس ایشان کمتر از ۸۰ روز باقی مانده است که مطابق آئین نامه نی‌تواند از مرخصی استفاده کند که مرخصی هم خواسته اند و طبق مقررات این مرخصی اعطا شده است و جای ابهام نیست .

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر