کد خبر: 138487
A

برنامه ویژه فراجا برای راهپیمایی اربعین/ پیش‌بینی سفر چهار میلیون زائر به عتبات عالیات

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به برنامه‌ریزی فراجا جهت برگزاری مراسم اربعین گفت: با توجه به تجربه هایی که سال های گذشته وجود داشته است، تمام پیش بینی های لازم را در حوزه های ترافیک جاده ای داشته ایم و برآورد می شود بیش از 4 میلیون زائر از ایران داشته باشیم.

برنامه ویژه فراجا برای راهپیمایی اربعین/ پیش‌بینی سفر چهار میلیون زائر به عتبات عالیات

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در حاشیه مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علمی تخصصی ولیعصر(عج) تبریز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت:امروز ذکرهای بسم الله الرحمن الرحیم، بسم رب الشهدا و الصدیقین و بسم الله القاسم الجبارین در میدان آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر(عج) تبریز به اجرا در آمد و فراگیران با تمام معرفت، بصیرت، انگیزه و مهارت در مسیر خدمت به نظام مقدس به عنوان خادمان ملت آمادگی خود را اعلام کردند.

سردار "رضایی" همچنین در خصوص فراگیران آموزش های علمی تخصصی انتظامی کشور ،گفت: امروز نزدیک 2 هزار و 600 نفر در 4 آموزشگاه علمی تخصصی فراجا فارغ التحصیل شدند و در  اولین ماموریت پلیسی خود در مناطق مرزی غربی کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین در این کنگره بزرگ جهان اسلام اعزام خواهند شد و در اولین ماموریت شان به عنوان خادم زائران اباعبدالله الحسین خدمت خواهند کرد.

این مقام عالی انتظامی کشور تصریح کرد: امروز مجموعه فراجا در مسیر شهدا قرار دارد و پیام آن به اندک نفراتی که هنجار شکنی می کنند و دست به اعمال ناشایستی همچون زورگیری و سرقت می زنند، این است که قطعا در اندک زمان گرفتار قانون خواهند شد .

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور همچنین در مورد آخرین وضعیت مرزهای کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه هایی که سال های گذشته وجود داشته است، تمام پیش بینی های لازم را در حوزه های ترافیک جاده ای داشته ایم و برآورد می شود بیش از 4 میلیون زائر از ایران داشته باشیم.

سردار"رضایی" در پایان با بیان اینکه ستاد اربعین وزارت کشور متولی هماهنگی ها می باشد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که چند روز پیش در عراق رخ داد، از طرف دولت عراق مرز ها بسته شد اما خوشبختانه وضعیت کشور عراق تا حدودی آرام شده و  با توجه به تقسیم وظایفی که بین مجموعه ها انجام شده، ستاد اربعین متولی هماهنگی ها می باشد لذا مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و فقط از طریق منابع معتبر پیگیر شوند.

منبع: خبرگزاری پلیس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر