کد خبر: 138580
A

مسئول مرکز امور طلاب : بهبود تغذیه، سلامت و ورزش طلاب پیگیری می شود

میرمطلبی مسئول مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای کاهش و رفع مشکلات طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه بکار خواهیم گرفت، گفت: تلاش می‌شود تا بحث تغذیه، سلامت و ورزش طلاب پیگیری شود و مشکلات طلاب در این زمینه‌ها حل شود.

مسئول مرکز امور طلاب : بهبود تغذیه، سلامت و ورزش طلاب پیگیری می  شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی مسئول مرکز امور طلاب، امروز با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان لرستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارگان رسانه ای حوزه های علمیه نوشت: در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین میر مطلبی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای کاهش و رفع مشکلات طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه بکار خواهیم گرفت، اظهار داشت: تلاش می‌شود تا بحث تغذیه، سلامت و ورزش طلاب پیگیری شود و مشکلات طلاب در این زمینه‌ها حل شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری حوزه‌های علمیه کشور با برخی دستگاه‌ها از جمله نهادهای ورزشی، جهادی و فرهنگی خبر داد و گفت: با انعقاد این تفاهم نامه‌ها، طلاب می‌توانند در زمینه‌های گوناگون وارد عرصه شوند و به فعالیت و تبلیغ بپردازند.

همچنین مسئول مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به بازدید خود از برخی آشپزخانه‌های مدارس علمیه، بر بهداشت تغذیه طلاب و توجه به این اصل تاکید کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر