کد خبر: 138700
A
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد:

۳۰۰ سرشبکه مخالف حجاب دستگیر شده‌اند/ شاهد واردات کالاها و پوشاک ناهنجار هستیم

حجت‌الاسلام سیدعلی خانمحمدی سخنگوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: در حوزه فرهنگ فعالیت دشمن بسیار گسترده است و به جز فعالیت‌های مستقیم، با واردات کالا‌ها و پوشاک ناهنجار و نا متعارف به مبارزه با این امر پرداخته که نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی اقدامات بسیاری در این راستا دارند.

 ۳۰۰ سرشبکه مخالف حجاب دستگیر شده‌اند/ شاهد واردات کالاها و پوشاک ناهنجار هستیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدعلی خانمحمدی سخنگوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر درباره اقدامات وزارت اطلاعات و دیگر نهاد‌های امنیتی در حوزه امر به معروف و خصوصاً حوزه عفاف و حجاب گفت: در این زمینه جریانات بسیاری در جامعه به صورت مخفی فعال بودند و هنوز هم هستند که در این راستا وزارت اطلاعات با شناسایی باند‌های مبارزه با عفاف و حجاب اقدامات شایسته‌ای انجام داده و عوامل بسیاری را هم دستگیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: این اقدامات دشمن در زمینه‌هایی چون مبارزه با حجاب، دوقطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف بین مردم است که همواره با اقدامات به موقع نهاد‌های امنیتی مواجه شده است.

خانمحمدی با اشاره به بازداشت ۳۰۰ سرشبکه دشمن که برای مبارزه با حجاب فعالیت می‌کردند، گفت: از جمله اقدامات بسیار خوب که همزمان با اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات رخ داد، شناسایی بیش از ۳۰۰ سرشبکه بود که این افراد با روش‌های مختلف با حجاب مبارزه می‌کردند که همه دستگیر شدند.

سخنگوی ستاد امر به معروف به اقدامات دشمن در زمینه نفوذ فرهنگی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگ فعالیت دشمن بسیار گسترده است و به جز فعالیت‌های مستقیم، با واردات کالا‌ها و پوشاک ناهنجار و نا متعارف به مبارزه با این امر پرداخته که نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی اقدامات بسیاری در این راستا دارند که متأسفانه این‌ها رسانه‌ای نمی‌شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی درست و به موقع از اقدامات نهاد‌های امنیتی علیه دشمنان فرهنگی اتفاقی است که می‌تواند مردم را هوشیار کند تا به راحتی فریب هجمه‌های دشمن را نخورند.

خانمحمدی با بیان اینکه دشمن برای روز عفاف و حجاب برنامه‌های گسترده‌ای داشت گفت: دشمن برای روز ۲۱ تیر که روز عفاف و حجاب است برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده بود و این برنامه‌ها را از طریق رسانه‌هایش اطلاع‌رسانی می‌کرد و با ساخت کلیپ‌های مختلف تلاش داشت تا در این روز جمعیت بسیار زیادی را بدون حجاب به خیابان‌ها بکشد، اما با هوشیاری به موقع مردم تیر دشمن به سنگ خورد و در این روز اتفاق چندانی در کشور رخ نداد.

سخنگوی ستاد امر به معروف با تقدیر از نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی گفت: این‌ نهاد‌ها با اقدامات به موقع کمک زیادی به اجرای برنامه‌ها کردند و توطئه‌های زیادی که ما حتی از آنها خبر نداشتیم را خنثی کردند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر