کد خبر: 139258
A

یک مقام قضایی: آرایشگاه‌هایی که مروج فرهنگ غربی باشند تعطیل می‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا از پلمب ۱۵ آرایشگاه متخلف زنانه خبر داد و گفت: فعالیت این صنوف در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت و آرایشگاه‌های متخلف شناسایی شدند.

یک مقام قضایی: آرایشگاه‌هایی که مروج فرهنگ غربی باشند تعطیل می‌شوند!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا از پلمب ۱۵ آرایشگاه متخلف زنانه در این شهرستان خبر داد و در این باره گفت: متاسفانه به دلیل عدم نظارت دقیق بر فعالیت صنوف در فضای مجازی و حسب گزارشات واصله برخی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بدون رعایت قوانین و نادیده گرفتن خط قرمزها اقدام به انتشار تصاویر خلاف اخلاق و شئون  اسلامی و گاهی دخالت در امور پزشکی می‌کردند و مروج فرهنگ غلط غربی بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا افزود: دستگاه قضایی و انتظامی و سایر نهادهای متولی در هفته‌های اخیر در این موضوع ورود جدی داشتند و فعالیت این صنوف در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت و آرایشگاه‌های متخلف شناسایی شدند.

وی بیان کرد: این موضوع صرفاً به آرایشگاه‌های زنانه معطوف نمی‌شود و آرایشگاه مردانه نیز تحت رصد قرار دارند و قطعاً نسبت به متخلفین اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و توصیه می‌کنیم این صنوف از مدار قوانین و مقررات خارج نشوند و در غیر این صورف منتظر برخوردهای قانونی دستگاه قضایی باشند و بدون شک از فعالیت متخلفین این حوزه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر