کد خبر: 139467
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

نماینده سقز در مجلس: کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع مرگ مهسا امینی را دنبال می کند/ افرادی که سبب فوت او شدند، باید مجازات شوند

بهزاد رحیمی نماینده سقز در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه مجلس به این موضوع ورود میکند به دیده بان ایران گفت: کمیسیون امنیت ملی قطعا ورود پیدا میکند و بنده به عنوان نماینده سقز پیگیر مسئله هستم تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

نماینده سقز در مجلس:  کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع مرگ مهسا امینی را دنبال می کند/  افرادی که سبب فوت او شدند، باید مجازات شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بهزاد رحیمی؛ نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فوت مهسا امینی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: بالافاصله پس از اطلاع از موضوع ورود کرده و پیگیر موضوع بودیم، تمام تلاش‌مان را کردیم تا این دختر عزیزمان فوت نکنند ولی متاسفانه امروز پس از اینکه این اتفاق افتاد با نهادهای مربوطه صحبت کردم و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک قانونی هستیم.

وی ادامه داد: نامه‌ای به وزارت کشور نوشتیم که در اسرع وقت ابعاد حادثه را برایمان روشن کنند چنانچه از طرف مسئول یا ماموری قصوری رخ داده قطعا باید برخورد قانونی شود و کاری کنیم که آرامش به این خانواده بازگردد و دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

رحیمی در رابطه با اینکه آیا مهسا بیماری مادرزادی یا پیش زمینه‌ای داشته یا نه تاکید کرد: این اخبار صحت ندارند و هیچ بیماری‌ای نداشتند و تمامی این اظهار نظرات غیرمسئولانه است از طرفی دادستانی هم ورود پیدا کرده است.

نماینده سقز در مجلس شورای اسلامی  ضمن اشاره به اینکه مجلس به این موضوع ورود میکند به سایت دیده بان ایران گفت: کمیسیون امنیت ملی قطعا ورود پیدا میکند و بنده به عنوان نماینده سقز پیگیر مسئله هستم تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر