کد خبر: 139725
A

استاندار کردستان تایید کرد: کشته شدن ۳ نفر در اعتراضات اخیر

اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: پیرامون موضوع فوت مرحوم مهسا امینی مسئولان و مقامات عالی کشور از جمله روسای قوا ورود کردند و دستور رسیدگی داده‌اند.

استاندار کردستان تایید کرد:  کشته شدن ۳ نفر در اعتراضات اخیر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: پیرامون موضوع فوت مرحوم مهسا امینی مسئولان و مقامات عالی کشور از جمله روسای قوا ورود کردند و دستور رسیدگی داده‌اند.

به نوشته فارس، وی افزود: این بخشی از ماجرا است و باید منتظر مشخص شدن نتایج و اعلام و اطلاع‌رسانی آنها باشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: خدمت خانواده مرحوم مهسا امینی رسیدیم و حسب دستور رییس جمهور عنوان کردیم همه موارد برای پیشگیری از تضییع حق آنها رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: برخی جریانات در داخل و خارج کشور احساس کردند یک فرصت برای سوءاستفاده فراهم شده است و می‌توانند در این شرایط یک عرض اندام و ابراز وجود کنند و از این نمد کلاهی بسازند هر چند ما توقعی از دشمن جز این نداریم چون دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

زارعی‌کوشا اذعان داشت: رفتار برخی افراد در داخل کشور به نوعی پوپولیستی و دنبال سوءاستفاده بودند و احساس کردند فضای تنفس برای آنها ایجاد شده که این مایه تاسف است.

وی افزود: اینها از فرهیختگی و فرزانگی به دور است و اینها اگر دنبال اصلاح هستند باید رفتار خود را درست کنند و بعد مدعی اصلاح شوند.

استاندار کردستان یادآوری کرد: انهایی که بیرون از کشور مترصد یک فرصت هستند و به زمین و زمان متوسل می‌شوند بارها خود را آزموده و شکست خورده‌اند و این بار هم مطمئن باشند تیرشان به سنگ می‌خورد.

وی عنوان کرد: ممکن است افرادی از نسل جوان و نوجوان ما در گیر و دار احساسات برخی برخوردها شوند این اتفاق برای همه ما تلخ و غم‌انگیز است و این دختر را جای فرزند خود می‌گذاریم.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: این فضای احساسی وجود دارد تبعا اینها دلسوز مهسا و مهساها و اهل سنت و کرد نسیتند اینها اسم رمزی برای سوءاستفاده از فرصت است.

وی افزود: شاید عده‌ای از جوانان در این فضای رسانه‌ای پرحجم اعتراضاتی داشته باشند اما آنچه دیده شد، توطئه گسترده دشمن و ایادی استکبار با سوءاستفاده از فضای رسانه است.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: در این دو سه روزه نیروهای امنیتی و انتظامی ما با معترضین مدارا کرده‌اند و حتی تعداد زیادی از این نیروها در استان کتک خورده و حتی کار به بیمارستان کشیده شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر