کد خبر: 139852
A

پلیس: ۱۲۸ نفر در گیلان بازداشت شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۱۲۸نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته در گیلان بازداشت شده اند

پلیس: ۱۲۸ نفر در گیلان بازداشت شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ حسین حسن‌پور در جدیدترین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با اشاره به اعتراضات غیر قانونی در برخی از نقاط استان گیلان با سوء استفاده و به بهانه فوت مهسا امینی اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

این فرمانده انتظامی در ادامه گفت:  ۱۲۸نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته در گیلان  بازداشت شده اند. این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر