کد خبر: 139868
A

دادستان ارومیه: قشر فرهیخته و پخته جامعه در تجمعات حضور نداشتند / دشمنان پس از مایوس شدن از اغفال قشر فرهیخته، به دنبال تمرکز بر روی نوجوانان هستند

حسین مجیدی دادستان ارومیه با اشاره به اینکه برخی جوانان و نوجوانان در روزهای اخیر مرتکب یک سری اقدامات هیجانی شده‌اند، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را از اهداف معاندین در تجمع‌ها آگاه کنند.

دادستان ارومیه: قشر فرهیخته و پخته جامعه در تجمعات حضور نداشتند / دشمنان پس از مایوس شدن از اغفال قشر فرهیخته، به دنبال تمرکز بر روی نوجوانان هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دادستان ارومیه با اشاره به اینکه برخی جوانان و نوجوانان در روزهای اخیر مرتکب یک سری اقدامات هیجانی شده‌اند، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را از اهداف معاندین در تجمع‌ها آگاه کنند.

حسین مجیدی روز پنجشنبه افزود: یک سری تحرکاتی در چند نقطه از استان به لحاظ فوت «مرحومه مهسا امینی» انجام شده که تحلیل‌های دقیق و رصدهای میدانی ما، بیانگر آن است که تعدادی نوجوانان و جوانان متاسفانه مرتکب یک سری اقدامات هیجانی و مجرمانه می‌شوند و لطمات جبران ناپذیری به بعضی حوزه‌ها از جمله اموال عمومی وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی و معاندین در تلاش برای اغفال جوانان و نوجوانان هستند، اظهار کرد: گروهک‌هایی همچون کوموله که دستشان به خون هزاران جوان ایرانی آلوده است، امروز در تلاش برای اغفال جوانان و نوجوانان و صدور بیانیه برای کشاندن آنان به کف خیابان‌ها هستند.

مجیدی ادامه داد: قطعا بسیاری از این اقدامات، ناشی از رفتارهای هیجانی جوانان و نوجوانان است ضمن اینکه اطلاعات دقیقی داریم که بیانگر این است متاسفانه بسیاری از این موضوعات تحت الشعاع فضای سازی رسانه‌های معاند نظام، گروهک‌ها و ضد انقلاب در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه در تجمعات رخ داده ارومیه در روزهای اخیر، عملا قشر فرهیخته و پخته جامعه حضور نداشتند، گفت: دشمنان پس از مایوس شدن از اغفال قشر فرهیخته جامعه به دنبال تمرکز بر روی نوجوانان بوده که می‌طلبد خانواده‌ها در همین راستا هوشیاری لازم را داشته باشند.

مجیدی با اشاره به اینکه همه مردم چهره نفاق را می‌شناسند و اقدامات مجرمانه منافقان در گذشته نیز برای مردم مشخص است، تاکید کرد: مردم به نحو صحیح و عالمانه و با یک نگاه عمیق این موضوعات را برای فرزندان تشریح کنند تا در این حوزه، فرزندانشان دچار چالش‌های جدی قضایی نشوند.

وی یادآور شد: بررسی‌ها برای شناسایی عوامل معاندین در تحریک احساسات و اغفال جوانان و نوجوانان در استان آغاز شده و به زودی اطلاع رسانی‌های لازم در این راستا انجام می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر