کد خبر: 139879
A

عضو کمیسیون امنیت ملی: دولت می‌تواند رویه فعلی گشت ارشاد را متوقف کند/ پلیس ابزار امر به معروف و نهی از منکر نیست

شهریار حیدری: پلیس یک دستگاهی است برای تامین امنیت عمومی و در مواردی با ابزاری که دارد کنترل وضعیت را انجام می‌دهد اما در حال حاضر هم امر به معروف‌کننده است هم برخوردکننده، امر به معروف‌شان همان تنش، برخورد و درگیری است که پیش می‌آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی: دولت می‌تواند رویه فعلی گشت ارشاد را متوقف کند/ پلیس ابزار امر به معروف و نهی از منکر نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در پاسخ به اینکه افکار عمومی بعد از اتفاقات اخیر از نمایندگان مجلس مطالبه می‌کند که به موضوع گشت ارشاد ورود کند آیا مجلس می‌تواند به این قضیه وارد شود، به ایلنا گفت: مجلس با تصویب قوانین می‌تواند این موضوع را تعریف کند؛ زیرا در حال‌حاضر تمام سازوکار در اختیار دولت است که می‌تواند این موضوع را متوقف و یا اجرایی کند، بالاخره مجلس هم نگاهش این است آنچه که به مصلحت نظام و مردم است اتفاق بیفتد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شکلی از قانونی در دولت و مجلس گذشته اتفاق افتاده است و در دولت جدید اجرا می‌شود که به نظر من نیازمند یک بازنگری جدی هستیم به هر صورت آنچه که اتفاق می‌افتد اتفاق مناسب و مبارکی نیست و این امر به اعتماد ملی آسیب می‌رساند و همچنین برای جریاناتی که دشمن این نظام و آب و خاک هستند راه سوءاستفاده را باز می‌کند تا یک بهانه و مستمسکی پیدا کنند. لذا به صلاح کشور نیست و یک بازنگری جدی نیاز است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مجلس نگران مصالح و منافع ملت و کشور است و به هیچ وجه تمایلی ندارد این برخوردها به اعتماد مردم و حاکمیت آسیب برساند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر