کد خبر: 140009
A

حمله مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل به معترضان: فتنه‌گران خودشان زباله هستند؛ از این رو به زباله‌دان علاقه‌مند بوده و حتی آن را آتش می‌زنند!/آمریکا در حال اضمحلال است/ قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است، دشمن نمی تواند آن را متوقف کند

حسین علیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرماندهان نظامی غرب را به شکست لیبرالیسم در مقابل انقلاب اسلامی اعتراف آمریکا در حالی که در مرحله افول و اضمحلال قرار گرفته با توسل به عناصر منحرف خود سعی می‌کند تا در مسیر انقلاب اسلامی خللی را ایجاد کند در حالی که این انقلاب راه و مسیر خود را پیدا کرده و با قوت و قدرت به پیش می‌روند.

حمله مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل به معترضان: فتنه‌گران خودشان زباله هستند؛ از این رو به زباله‌دان علاقه‌مند بوده و حتی آن را آتش می‌زنند!/آمریکا در حال اضمحلال است/ قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است، دشمن نمی  تواند آن را متوقف کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسین علیه عصر یکشنبه در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در پیاده راه عالی‌قاپوی اردبیل در واکنش به اعتراض های پس از مرگ مهسا امینی و عملکرد گشت ارشاد برگزار شد، گفت: فتنه‌ها از الطاف الهی بوده که همراه با رویش‌ها و ریزش‌ها است که در طول تاریخ نیز فتنه‌ها به عناوین مختلف شکل گرفته و شاهد رخداد آن بودیم.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز فتنه‌های مختلفی با محوریت مسائل و موضوعات کشور رخ داده که در ۲ دهه اخیر فتنه ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه اخیر از طراحی‌های راهبردی دشمن بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.

حجت‌الاسلام علیه گفت: فتنه‌های اخیر توسط اراذل و اوباش و در توهین به مقدسات دینی رقم خورده است.  هر چند قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است و دشمن با چنین فتنه‌هایی نمی‌تواند این حرکت را متوقف کند اما امروز احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند که چنین فتنه‌های نرم و طراحی شده از سوی آنها هیچ نتیجه‌ای جز خواری و ذلت خود آنها به همراه نخواهد داشت.

وی گفت: فرماندهان نظامی غرب را به شکست لیبرالیسم در مقابل انقلاب اسلامی اعتراف  آمریکا در حالی که در مرحله افول و اضمحلال قرار گرفته با توسل به عناصر منحرف خود سعی می‌کند تا در مسیر انقلاب اسلامی خللی را ایجاد کند در حالی که این انقلاب راه و مسیر خود را پیدا کرده و با قوت و قدرت به پیش می‌روند.

حجت‌الاسلام علیه افتخارات و عظمت انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز افول و بدبختی دشمن در دهه‌های اخیر عنوان کرد و ادامه داد: حوزه جغرافیایی انقلاب اسلامی نه تنها محدود به مرزهای کشور نشده بلکه امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت است و در کشورهای مختلف توانسته پیام خود را برساند.

وی اوج تقابل محور حق و باطل را با محوریت جمهوری اسلامی ایران و آمریکا یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این پیچ تاریخی جمهوری اسلامی ایران توانسته عظمت و ابهت واقعی خود را به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام علیه از فتنه‌گران به عنوان زباله یاد کرد و گفت: این افراد علاقه زیادی به زباله‌دان‌ها دارند و به همین خاطر آنها را آتش می‌زنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر