کد خبر: 140090
A

نوروزی، نماینده مجلس: مدعی العموم باید به خاطر نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام، علی کریمی ر ا مورد تعقیب قرار دهد

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای علی کریمی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام کرده که مجازات آن همان طور که گفتم در قانون اسلامی پیش‌بینی شده است.

نوروزی، نماینده مجلس: مدعی العموم باید به خاطر نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام، علی کریمی ر ا مورد تعقیب قرار دهد

به گز ارش سایت دیده بان ایران ؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی به ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه گفت: در قانون مجازات اسلامی برای آشوبگر و اغتشاشگر چه مباشر باشد و چه مسبب، مجازات در نظر گرفته شده است.

حسن نوروزی افزود: چنانچه فرد جزو افراد مسئول و شبه‌مسئول باشد، شبه مسئول به این معنا که با استفاده از امکانات حکومت به جایگاهی رسیده باشد و از شهرت برخوردار شده باشد، مجازات سنگین‌تری نیز برایش درصورت ارتکاب جرم مجازات سنگین‌تری هم برایش در نظر گرفته می‌شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در ادامه به فارس گفت: آقای علی کریمی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام کرده که مجازات آن همان طور که گفتم در قانون اسلامی پیش‌بینی شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: مدعی‌العموم موظف است که علی کریمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر نشر اکاذیب و اتهام‌زنی به نظام مورد محاکمه قرار دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر