کد خبر: 140271
A

دادگستری مازندران: بستر آشوب‌های اخیر، فضای مجازی است

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: دشمنان با اغفال رسانه‌ای سعی کردند تا مظاهر دین را هدف قرار بدهند تا از این راه به زعم خودشان نظام اسلامی را سرنگون کنند.

دادگستری مازندران: بستر آشوب‌های اخیر، فضای مجازی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران ‌امروز در مراسم معارفه و تکریم رئیس دادگستری بابل تمرکز دشمنان را علیه نظام اسلامی در حوزه جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: محرومیت از بصیرت و افتادن در دام رسانه ای دشمنان از علت های مهم اغتشاشات اخیر در سطح کشور است.

وی افزود: دشمنان با اغفال رسانه‌ای سعی کردند تا مظاهر دین را هدف قرار بدهند تا از این راه به زعم خودشان نظام اسلامی را سرنگون کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به حماسه‌سازی ملت ایران در دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ ایثارگران ‌اظهار کرد: دشمنان در 8 سال دفاع مقدس در حوزه جنگ نظامی شکست خوردند و لذا با ابزار تهدید نرم دنبال ناامن‌سازی جامعه هستند و باید با همان روحیه مبارزه و ایثار در این جنگ هم وارد شد و دشمن را به شکست کشاند.

وی ادامه داد: امینت مهم‌ترین و ضروری ترین احتیاج بشری است و دشمنان امروز در ابعاد مختلف امنیتی یعنی علیه امنیت خانوادگی، امنیت اخلاقی، امنیت اقتصادی و اجتماعی دست به کار شده اند.

اکبری داشتن نگاه دینی و عمل به آن را موجب امنیت در سطح جامعه دانست و تاکید کرد: دینداری و عمل به توصیه های اسلام به ویژه عفاف و حجاب موجب امنیت جامعه و حفظ حریم ها می شود و انجام دستورات الهی اسلام دقیقا توصیه های عقلانی است زیرا دین از عقل جدا نیست.

وی افزود: محرومیت از عقل و دین موجب کاهش امنیت در جامعه است و دیدیم که با آتش زدن قرآن و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و هتک حرمت به مراکز دینی و مساجد، امامزاده ها، موکب ها و افرادی با ظاهر مذهبی در صدد شکستن دین در جامعه بودند.

رئیس کل دادگستری مازندران «بستر آشوب‌های اخیر» را در فضای مجازی عنوان ‌کرد و ادامه داد: دشمن با تمام وجود در بستر فضای مجازی سعی می‌کند بر روی اندیشه وفکر جوانان ونوجوانان ما کار کند تا با اغفال، آنها را علیه مظاهر دینی به میدان اغتشاشات بکشاند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای امنیتی در کنترل اغتشاشات اخیر در خصوص برخورد با عناصر آشوبگر، گفت: حساب برخی از افرادی که فریب خوردند و نقش زیادی نداشتند را از حساب عناصر اصلی و هدایت‌کنندگان اغتشاشات جدا می‌کنیم زیرا کسانی که دست به سلاح بردند و با تخریب اموال عمومی به مقدسات اهانت کردند و نیز به نیروهای نظامی حمله‌ور شدند با دقت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

‌اکبری با بیان جایگاه مهم دستگاه قضایی در ایجاد امنیت در جامعه، تاکید کرد: دستگاه قضا براساس عدل و داد به وظیفه خودش می پردازد و براساس عدالت و با معیار قانون با عناصر نامنی برخورد می کند.

وی برپایی اجتماعات مردمی را در‌ محکومیت فتنه و اغتشاشات را حرف ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: پیام اجتماعات با شکوه‌علیه فتته گران در سراسر کشور ایستادگی و پایداری مردم ما تا آخرین نفس پای اعتقادات و نظام اسلامی است.

گفتنی است در این مراسم به عنوان امرالله حضرتی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان بابل معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام باقریان رئیس سابق دادگستری تقدیر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر