کد خبر: 140304
A

مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران از زخمی شدن و سپس شهادت سرهنگ پاسدار «سید علی موسوی» مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان در درگیری های امروز عصر در نزدیک مسجد مکی زاهدان خبر داد. برخی خیابان های شهر زاهدان از ظهر امروز دچار ناآرامی شد و درگیری ها شدید تا عصر ادامه داشت.

مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران، ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران از زخمی شدن و سپس شهادت سرهنگ پاسدار «سید علی موسوی» مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان در درگیری های امروز عصر در نزدیک مسجد مکی زاهدان خبر داد. 

خبرگزاری تسنیم نوشته است:«ساعاتی پیش در درگیری‌ای که بین تروریستها و معاندین با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان و در نزدیکی مسجد مکّی به وجود آمد، سرهنگ سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان با گلوله از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.وی پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در زاهدان منتقل شد اما دقایقی پیش به شهادت رسید.»

بدون تردید این اقدامات وحشیانه و خون شهیدان امنیت این وطن علاوه بر ایجاد بیداری و آگاهی روز افزون، مجازات عوامل نا امنی در کشور را تسریع و تشدید خواهد کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر