کد خبر: 140439
A

عاملان سوزاندن جسد دختر جوان در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: عاملان سوزاندن جسد یک دختر جوان که در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی شده بود در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند. وی یاداور شد: پنج نفر در این زمینه دستگیر و در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

عاملان سوزاندن جسد دختر جوان در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: عاملان سوزاندن جسد یک دختر جوان که در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی شده بود در شهرستان نظرآباد دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی کشف یک جسد نیمه سوخته در بیابان های اطراف آزاد راه غدیر در شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سوابق افراد مفقود کشور متوجه شدند که جسد متعلق به دختر جوان ساکن تهران بوده که مدتی پیش خبر مفقود شدنش به پلیس اعلام شده است.

نادربیگی گفت: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که مقتول در روز اعلام مفقودی برای انجام عمل زیبایی به یک کلینیک در استان تهران مراجعه و پس از آن خبری از وی دریافت نشده است.

نادربیگی خاطرنشان کرد: در بررسی های تکمیلی پلیس مشخص شد که مقتول در حین انجام عمل زیبایی دچار ایست قلبی شده و عوامل کلینیک با انتقال جسد او به بیابان های اطراف نظرآباد اقدام به آتش زدن آن کردند.

وی یاداور شد: پنج نفر در این زمینه دستگیر و در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر