کد خبر: 140516
A

دادستان قزوین: همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیرو‌ها قرار دارد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضایی استان تمام قد از مدافعان امنیت استان که برای تامین امنیت جامعه در حال مقابله با اغتشاشگران هستند و به برخی از آنها نیز آسیب های جدی وارد شده، حمایت خواهد کرد.

دادستان قزوین: همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیرو‌ها قرار دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین رجبی در آیین تجلیل از مدافعان امنیت استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: برای امنیتی که امروز در داخل کشور حاکم است خون صدها شهید به زمین ریخته است و به همین خاطر حفظ و تامین امنیت در تمامی حوزه ها خط قرمز دستگاه قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور است.

وی افزود: طی روزهای اخیر عده ای فریب خورده تحت تاثیر هیجانات و تحرکات معاندین و بدون هیچ هدف مشخص و مطالبه منطقی به خیابان ها آمدند و با تخریب اموال عمومی و شخصی و اقدامات آشوبگرانه امنیت جامعه را خدشه دار کردند. لذا اجازه نخواهیم داد که این عده قلیل بخواهند با موج سواری و جهت گیری از دشمنان بخواهند شرایط عمومی جامعه را ناآرام کنند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر اقدامات اغتشاشگران فراتر از مطالبه گری اجتماعی در حوزه مسائل فرهنگی شده و صرفاً به تخریب و تحریق اموال عمومی و شخصی و ضرب و جرح نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی می پردازند.

رجبی تصریح کرد: در این ایام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خیابان ها حضور دارند تا شرایط عمومی جامعه به گذشته بازگردد و همچنان رفتار توام با رافت اسلامی در دستور کار نیروها قرار دارد، اما آشوبگران با انواع سلاح ها و ادوات این حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب آسیب دیدگی آنها شده اند.

وی اعلام کرد: دستگاه قضایی استان تمام قد از مدافعان امنیت استان که برای تامین امنیت جامعه در حال مقابله با اغتشاشگران هستند و به برخی از آنها نیز آسیب های جدی وارد شده، حمایت خواهد کرد.

دادستان مرکز استان همچنین اذعان کرد: امروزه برخی از سلبریتی ها، ورزشکاران، هنرمندان و... که نظام برای آنها هزینه کرده و به مال هنگفت و نام و نشان رسیده اند در صفحات مجازی خود به این اغتشاشات دامن زده و با جوسازی جوانان و نوجوانان را برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور تهییج می کنند و این جای تاسف دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: به خانواده ها توصیه می کنیم که مراقب فرزندان خود باشند، تا تحت تاثیر جریانات و عناصر فتنه قرار نگیرند و در خیابان ها حاضر نشوند، زیرا در صورت اقدام آشوبگرانه قطعاً دستگاه قضایی و سایر دستگاه های متولی طبق قانون برخورد خواهند کرد و با تبعات اعمال و رفتار خود را بپذیرند.

حسین رجبی در ادامه گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده بسیاری از بازداشت شدگان که صرفاً تحت تاثیر هیجانات قرار گرفته و در پرونده آنها مورد خاصی وجود ندارد با اخذ تعهد و توجیه آزاد شده اند، اما با مسببین و عناصر سرکرده که رهبری اغتشاشات را در خیابان ها و فضای مجازی عهده دار بودند، هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و برخورد سخت قانونی در انتظار آنها است و برای آنها اشد مجازات را از دادگاه خواستار خواهیم شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به تعبیری پرچمی که با خون شهیدان برافراشته شده است، با آتش عده ای فریب خورده، وطن فروش و خارج نشین پایین نخواهد آمد و اجازه نخواهیم داد که ضربه ای به پایه های مستحکم نظام وارد کنند و قطعاً مردم بصیر ایران اسلامی این فتنه دشمن را نیز خنثی خواهند کرد، تا خاری در چشم معاندین نظام شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند نفر از نیروهای مدافع امنیت استان قزوین که در ایام اغتشاشات دچار جراحت و آسیب دیدگی شده بودند، با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر