کد خبر: 141074
A

ببینید: اولین واکنش جبلی پس از هک صدا و سیما +فیلم

رئیس رسانه ملی عزم بدنه سازمان صداوسیما برای ادامه مسیر تحقق برنامه تحول را جدی خواند و بر ناکارآمدی شیطنت‌ها و شایعه‌سازی‌ها تأکید کرد.

ببینید: اولین واکنش جبلی پس از هک صدا و سیما +فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پیمان جبلی رییس صدا و سیما که صبح امروز در دومین نشست افق تحول سخن می‌گفت، وجود وفاق و همدلی میان اصحاب رسانه ملی برای ایجاد و استمرار تحول را به عنوان واقعیت و ارزش برشمرد و تصریح کرد: به لطف خداوند منان، اهالی رسانه ملی همراه و همصدا در مسیر تحول قدم بر می دارند و موانع را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: حرکت ما رو به جلوست و پیشرفت های فراوان و دستاوردهای کلانی محقق شده است. پیشرفت ها و دستاوردهایی که ریل گذاری تحولات بزرگ‌تر و بستر برکات و ثمرات درخشان تر را موجب خواهد شد.

رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از این نشست که با حضور خانواده معظم شهدا و نویسندگان حوزه ادبیات شفاهی مقاومت، همچنین معاونین او و دیگر مدیران سازمان صداوسیما برگزار شد، با تأکید بر اینکه، وجود موانع و چالش‌های پیدا و پنهان ، هیچگاه حرکت تحولی سازمان را متوقف نخواهد کرد، گفت: ما به وجود موانع آگاه بودیم و سند تحول سازمان صداوسیما با اشراف بر موانع پیش بینی‌پذیر طراحی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر