کد خبر: 141112
A

رییس پلیس راهور: خودروساز نباید ماشینی تولید کند که آلت قتاله باشد / در تمام دنیا ورق بدنه خودرو فولاد کم کربن است نه حلبی ۳ لایه

سردار سیدکمال هادیانفر گفت: خودروساز نباید چیزی تولید کند که آلت قتاله باشد و ستون‌های خودرو به سرنشینان آسیب وارد کند.

رییس پلیس راهور: خودروساز نباید ماشینی تولید کند که آلت قتاله باشد / در تمام دنیا ورق بدنه خودرو فولاد کم کربن است نه حلبی ۳ لایه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور خودروسازان داخلی قاتل را خواند و گفت: خودروساز نباید چیزی تولید کند که آلت قتاله باشد و ستون‌های خودرو به سرنشینان آسیب وارد کند.

سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: نقش دولت و دستگاه‌های دولتی در کاهش تصادفات مؤثر است، ۳۲ دستگاه در امر تصادفات مسئول هستند، اما همیشه از ۴-۵ دستگاه در امر تصادف سوال و جواب شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد از جان‌باختگان تصادفات در سر صحنه و ۴۳ درصد در تروما و بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند؛ دولت باید بر وظایف این دستگاه‌ها مدیریت کند و قوه قضائیه به ترک فعل‌ها ورود کند.

سردار هادیانفر بیان کرد: قانون باید مجازات‌های جایگزین و اجتماعی داشته باشد وگرنه افراد پولدار از قانون سواستفاده می‌کنند و این قانون برایشان بازدارندگی ندارد. ما نیازمند قوانین جدید و به روز و کارآمد و اثربخش هستیم.

وی گفت: تصادف یک امر اجتناب ناپذیری است، اما نباید وسایل نقلیه ما به نوعی باشد که در تصادفات در‌های خودرو قفل شود و یا خودرو آتش بگیرد، با قانون جدید عملاً اسقاط خودرو حذف شده است و خیابان‌ها تبدیل به پارکینگ می‌شوند.

رییس پلیس راهور فراجا یاداور شد: در تمام دنیا ورق بدنه خودرو فولاد کم کربن است نه حلبی ۳ لایه، خودروساز نباید چیزی تولید کند که آلت قتاله باشد و ستون‌های خودرو به سرنشینان آسیب وارد کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر