کد خبر: 141181
A

مداح اهل بیت: جنگ رسانه را باخته‌ایم/ رسانه‌های آخرالزمان "دجّال" زمان هستند/ بسیجیان در تنگناها پشتیبان انقلاب بوده‌اند

امیر عباسی مداح اهل بیت می‌گوید: از این اغتشاشات ترسی نداریم و به لطف خدا جمع خواهد شد اما ترس ما برای نسل آینده است.

مداح اهل بیت: جنگ رسانه را باخته‌ایم/ رسانه‌های آخرالزمان "دجّال" زمان هستند/ بسیجیان در تنگناها پشتیبان انقلاب بوده‌اند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ امیر عباسی مداح اهل بیت (ع) گفت: در اغتشاشات اخیر تمام قدرت‌های دنیا در یک طرف قرار گرفتند و جمهوری اسلامی یک طرف است. یقین دارم انقلاب اسلامی ما صاحب دارد و خدای اغتشاشات ۱۴۰۱ همان خدای صحرای طبس و ایام جنایات منافقین در دهه ۶۰ است. یعنی همانطور که انقلاب اسلامی را خداوند در آن روز نجات داد و نگه داشت، امروز نیز نگه خواهد داشت، شک نکنید.

وی با اشاره به اینکه از این اغتشاشات ترسی نداریم و به لطف خدا جمع خواهد شد اما ترس ما برای نسل آینده است، گفت: نهادهای فرهنگی که هرسال بودجه‌های کلان گرفته‌اند، امروز باید پاسخگو باشند که چه کردند؟ چه خروجی ای داشتند؟ چرا نوجوانان ما امروز به اینجا رسیدند؟ نسل بعدی ایران اسلامی با آموزه‌های رسانه‌هایی مانند BBC، منوتو و ... رشد خواهند کرد. مقصر اصلی این داستان نهادهای فرهنگی کشور هستند.

عباسی افزود: در ابتدای انقلاب، نیروهای انقلابی با عشق کار می‌کردند و خلوص نیت فوق‌العاده‌ای داشتند، نمی‌گویم امروز ندارند ولی متاسفانه بسیاری از نهادهای فرهنگی برای گزارش کار دادن، تلاش می‌کنند. این نهادها کم‌کاری می‌کنند و مسئولیت خود را به درستی انجام نمی‌دهند، سپس نیروهای مظلوم و گمنام امنیتی و انتظامی کشور باید در کف خیابان، جور کم کاری‌های آقایان را بکشند.

این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه در روایات داریم که قبل از ظهور امام زمان (عج)، دجال که موجودی یک چشم است، ادعای خدایی می‌کند، گفت: معتقدم دجال آخرالزمان همین رسانه‌های دیجیتال هستند که بیشتر محصولات آن با دوربین‌هایی تهیه می‌شود که گویی یک چشم دارد. این رسانه‌ها به قلب‌های بسیاری از مردم اثر می‌گذارد و افرادی فریب خورده یا از روی آگاهی، آن‌ها را خدا می‌دانند و حرف‌های آنان را بی‌چون و چرا می‌پذیرند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در این جنگ رسانه‌ای این است که روی نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم. رفقای مداح و شاعر ما باید بدانند با اشعار و نوحه‌هایی که فقط از فراق کربلا بگویند یا اشعار احساسی مانند من عاشقتم، من ببر کربلا، بغلم کن، دلم بین‌الحرمین می‌خواهد و ... نمی‌توان لشکر برای امام زمان (عج) و برای مبارزه با یزید زمان تربیت کرد. نمی گویم این‌ها نباشد، خود بنده هم بعضاً از این مضامین استفاده می‌کنم ولی عرض بنده اینجاست که نباید در همین‌جا درجا زد، این مضامین عاشقانه البته در چهارچوب عرف و شرع مقدس باید مقدمه‌ای باشد برای مسیر جهاد تبیین که مستمع ما بفهمد یزید زمان کیست و اگر روزی لازم شد به نبرد یزید زمان که همان آمریکا و اسرائیل و ... هستند برود؛ نه اینکه در همان مضامین عشق و عاشقی بماند و کار به هیچ مسئله‌ای نداشته باشد.

عباسی افزود: در ابتدای این اغتشاشات، یکی از منبری‌های ما روی منبر اعلام کرد، نیروی انتظامی باید عذرخواهی کند و بگوید غلط کردم. نیروی انتظامی چرا باید همچنین حرفی را بزند؟ چرا حرف دشمن را تکرار می‌کنید؟ مگر مقام معظم رهبری بارها نفرمودند که نقد کنید اما با دشمن مخرج مشترک نداشته باشید.

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به لوازم مورد نیاز برای جنگ رسانه‌ای فعلی دشمن گفت: امروز جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها را داریم، همانند زمان جنگ نظامی که آموزش نظامی داشتیم باید آموزش رسانه‌ای داشته باشیم تا عموم مردم از سواد رسانه‌ای لازم برخوردار باشند. پایگاه‌های بسیج نیاز دارند که به لوازم سایبری مجهز شوند.

وی گفت: در روزهای اخیر دیدیم که در جبهه دشمن، پست می‌گذارند و به وسیله ربات لایک و کامنت برای آن جمع می‌کنند. بسیجیان همواره در تنگناها پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند، در حالی که نه پول و حقوقی می‌گیرند، نه هیچ امکانات و مزایایی؛ در این جنگ رسانه‌ای آنان به میدان می‌آیند، ولی مسئولین هم باید لطف کنند، بچه‌های ما را به ابزار لازم برای نبرد رسانه‌ای تجهیز کنند؛ بسیج لشکر انقلاب است و هر کجا لازم باشد برای این نظام مقدس جانفشانی می‌کند.

عباسی با بیان اینکه امروز رسانه‌ از کف خیابان بسیار با اهمیت‌تر است، گفت: متأسفانه ما در رسانه باختیم که مردم به کف خیابان آمدند. به طور مثال ۴ - ۵ لیدر در خیابانی مانند جمهوری اسلامی که همواره شلوغ و پرترافیک است، یک سطل آشغال آتش می‌زنند، ایجاد ترافیک می‌کنند و بعد از تحریک احساسات برخی جوانان و نوجوانان خودشان فرار می‌کنند. فیلم این ماجرا را در رسانه‌های خود طوری نمایش می‌دهند که چه اتفاق بزرگی بوده است. این‌ها ترفندهای رسانه‌ای دشمن است.

این مداح اهل بیت (ع) در پایان خاطرنشان کرد: این اغتشاشات هم یقیناً به پایان می‌رسد، ولی مسئولین محترم نظام همانطور که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند سعی کنند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع شود و یقین داشته باشند که این مردم خوب و نجیب تا عمر دارند، پشتیبان این نهضت حسینی بوده و خواهند بود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر