کد خبر: 141307
A

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی سربازان ماهر اعلام شد

سردار محمد جواد زاده کمند اعلام کرد در راستای تحقق مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه تمامی سربازان منقضی خدمت از سال ۱۳۹۷ تحت شرایطی می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +۱۰ مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی سربازان ماهر اعلام شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره اختصاص تسهیلات برای سربازان ماهر منقضی خدمت از سال‌ ۱۳۹۷ به بعد، گفت: به استناد سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه یکی از اهداف طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، ایجاد تسهیلات برای اشتغال سربازان منقضی خدمت است.

وی ادامه داد:‌ در راستای تحقق این هدف، رصد، هدایت، حمایت و تسهیلگری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت سه سال پس از خدمت، جزو سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه درج شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به ارائه خدمات به سربازان منقضی خدمت تصریح کرد: در همین راستا تمامی سربازان منقضی خدمت از سال ۱۳۹۷ به بعد که پیش، حین یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهینامه مهارتی دریافت کرده‌اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +۱۰ مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

وی گفت: سقف این وام مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان و مهلت بازپرداخت آن هفت ساله با سود چهار است.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر