کد خبر: 141318
A

روایت یک استاد دانشگاه از پرونده‌سازی "هاشمی گلپایگانی" علیه اساتید

مهدی مطهرنیا در بخشی از گفت‌وگوی خود با دیده‌بان ایران پس از اخراج از دانشگاه آزاد تأکید کرد که هاشمی گلپایگانی در دوران ریاست مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد علیه اساتید پرونده‌سازی می‌کرده است.

روایت یک استاد دانشگاه از پرونده‌سازی "هاشمی گلپایگانی" علیه اساتید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حاشیه‌سازی های سیدمحمدصالح‌ هاشمی‌گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در رزوهای اخیر بهانه‌ای شد تا بخشی از گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا استاد اخراجی دانشگاه آزاد قم مورد بازخوانی قرار بگیرد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:
علیرضابیگی: نظارت بر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر باید بیشتر شود

20
مطهرنیا سال گذشته در حاشیه یک نشست به خبرنگار دیده‌بان ایران گفته بود: از زمانی که سیدمحمدصالح‌ هاشمی‌گلپایگانی با حکم محمدمهدی طهرانچی در جایگاه رئیس مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد قرار گرفت، نام چندین استاد از جمله من (مهدی مطهرنیا) را در لیست اخراج قرار داد.

مطهرنیا در آن زمان تأکید می‌کرد: هاشمی گلپایگانی در گزارش خود اعلام کرده بود که مطهرنیا عقیده دارد نباید عبارت «بسم‌الله الرحمن الرحیم» بر روی تخته کلاس باشد و حتی عقایدی بر خلاف اسلام دارد!

این آینده‌پژوه گفته بود: البته فشارها باعث شد که این فرد از دانشگاه آزاد استعفا دهد، اما همان رفتارها و شیوه برخورد با اساتید ادامه داشت و از سوی رییس این دانشگاه نیز پیگیری شد.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر