کد خبر: 141351
A

معاون فراجا درباره انتشار خبری درباره آتش زدن جنازه بیمار: دکتر "منصورپور" سال ۹۴ از فراجا منفک شده

معاون بهداد فراجا درباره انتشار خبری با تیتر "پزشک نیروی انتظامی و مشاور مجلس، جنازه بیمار را آتش زد" توضیحاتی ارائه کرد. خبری که در آن آمده است: دکتر بهتاش منصورپور، متخصص پاتولوژی، پزشک ناجا و مشاور کمیسیون قضائی مجلس، صاحب کلینیکی است که پس‌ از ایست قلبی بیمار حین عمل جراحی، جسدش را به بیابان منتقل کرده و به آتش کشیده است...

معاون فراجا درباره انتشار خبری درباره آتش زدن جنازه بیمار: دکتر "منصورپور" سال ۹۴ از فراجا منفک شده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون بهداد فراجا درباره انتشار خبری با تیتر "پزشک نیروی انتظامی و مشاور مجلس، جنازه بیمار را آتش زد" توضیحاتی ارائه کرد.

خبری که در آن آمده است: دکتر بهتاش منصورپور، متخصص پاتولوژی، پزشک ناجا و مشاور کمیسیون قضائی مجلس، صاحب کلینیکی است که پس‌ از ایست قلبی بیمار حین عمل جراحی، جسدش را به بیابان منتقل کرده و به آتش کشیده است...

در پی انتشار گسترده این خبر سردار سید محمدرضا حسینی؛ معاون بهداد فراجا در این رابطه اظهار کرد: دکتر"بهتاش منصور پور" در تاریخ 1381/5/16 به عنوان پزشک عمومی در انتظامی استخدام و در تاریخ 1381/7/1 جهت طی دوره تخصصی در رشته پاتولوژی اعزام به تحصیل و در تاریخ 1385/7/22در رشته پاتولوژی ـ آسیب‌شناسی فارغ‌التحصیل شد.

معاون بهداد فراجا ادامه داد: دکتر بهتاش منصورپور در اسفند ماه 1394 با ارائه استعفا از مجموعه درمانی و بهداشتی انتظامی منفعک و این همکاری از تاریخ اشاره شده تاکنون قطع می‌باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: در واقع دکتر منصورپور از مجموعه انتظامی منفک و ارتباط کاری با مراکز بهداشتی و درمانی فراجا ندارد و تمامی مدارک و اسناد مربوط به تسویه حساب با‌ ایشان در بایگانی معاونت نیروی انسانی فراجا و سایر مبادی ذی‌ریط موجود است و با توجه به دروغ‌افکنی‌های رسانه‌های معاند، اسناد مربوط به قطع همکاری با این شخص روی خروجی پایگاه خبری پلیس قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ در حال حاضر متهمان این اقدام جنون‌آمیز توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر