کد خبر: 141613
A

درخواست یک امام جمعه از بانوان طلبه: فرهنگ حجاب را گسترش دهید

حجت‌الاسلام سپهوند ضمن خطیر دانستن وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: اکنون که ما در جبهه تهاجم سخت و بی‌سابقه دشمن علیه حجاب هستیم.

درخواست یک امام جمعه از بانوان طلبه: فرهنگ حجاب را گسترش دهید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام سپهوند امام‌جمعه ازنا در آیین افتتاحیه سال‌تحصیلی جدید حوزه علمیه بانوان شهرستان ازنا اظهار کرد: امروز رسالت حوزه علمیه پرورش طلاب در تراز انقلاب اسلامی است که بتوانند از دین و ارزش‌های الهی به خوبی حراست و پشتیبانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه تربیت زن در تراز انقلاب اسلامی باید خروجی حوزه‌های علمیه خواهران باشد، افزود: وظیفه بانوان طلبه ارشاد و هدایت جامعه است که در این راستا اقدامات بسیار خوب و با ارزشی توسط حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب زن صورت گرفته است.

امام‌جمعه ازنا اضافه کرد: اکنون که ما در جبهه تهاجم سخت و بی‌سابقه دشمن علیه حجاب هستیم وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خطیرتر است.

بر اساس گزارش ایسنا سپهوند با بیان اینکه امروز بانوان طلبه باید اهمیت حجاب را در جامعه تبیین کنند، عنوان کرد: مقوله عفاف حجاب از مسائل مهمی بوده که امروز توسط برخی افراد تخریب و قبح‌زدایی می‌شود که باید در این خصوص ارزش و اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب توسط بانوان طلبه برای مردم تبیین شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر