کد خبر: 141838
A

معاون شهرداری تهران: به همه بدهکاریم!/ دیگر ملک خوب هم نداریم

لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با گلایه از وضعیت پیش آمده برای سازمان متبوع خود گفت: هر که به سراغ شهرداری می‌آید از ما طلبکار است اما همت می‌کنیم تا در حوزه غیر نقد به نتیجه برسیم.

معاون شهرداری تهران: به همه بدهکاریم!/ دیگر ملک خوب هم نداریم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ لطف الله فروزنده، در نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش درآمد شهرداری تهران، افزود: کسب درآمد غیر نقد دارای ضوابط مخصوص به خود است و اولین مذاکرات را با بانک شهر جهت تسویه حساب با منابع غیر نقد را پیش بریدم و حدود ۱۰ هزار ملک غیر نقد از مناطق جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: هرچه ملک خوب بوده است رفته و ملک خوب دیگر باقی نمانده است و هر که به سراغ شهرداری می‌آید از ما طلبکار است اما همت می‌کنیم تا در حوزه غیر نقد به نتیجه برسیم.

فروزنده گفت: یکی از دلایل تغییر شهرداران بحث درآمدی بوده است اما باید بدانیم که در ۶ ماهه اول همیشه ۳۰ درصد محقق می‌شود و و توانسته ایم با توجه به حمله سایبری و اغتشاشات باز هم به ۳۷ درصد تحقق برسیم.

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا به هر شکل قانونی و پاکی بتوانیم به کسب درآمد بپردازیم مناطق ما حدود ۸ هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند.

وی گفت: ۴۸ پروژه مشارکتی در دستور کار قرار داشته است و گروه حقوقی در معاونت تشکیل‌شده تا در رابطه با این پروژه‌ها برنامه ریزی شود و همچنین برای برخی از پروژه‌ها سرمایه گذار انتخاب شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر