کد خبر: 141923
A

شورای شهر سودای ایجاد تراموا در تهران دارد

یک عضو شورای شهر تهران می‌گوید: طرح راه اندازی تراموا (قطار سبک شهری) در پایتخت در دست بررسی و مطالعه است که می تواند بخشی از نیازهای شهر در بخش حمل و نقل را برطرف کند و منتظر هستیم که مطالعات انجام شده در این خصوص به شورای شهر اعلام شود.

شورای شهر سودای ایجاد تراموا در تهران دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پرویز سروری عضو شورای شهر روز سه‌شنبه در حاشیه یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رفع مشکلات حوزه حمل و نقل اولویت شورا و شهرداری تهران به شمار می آید و به همین دلیل از هر ظرفیتی که باعث گشایش امور شود و به تقویت شبکه کمک کند، استقبال می کنیم.

وی گفت: طرح راه اندازی تراموا (قطار سبک شهری) در پایتخت در دست بررسی و مطالعه است که می تواند بخشی از نیازهای شهر در بخش حمل و نقل را برطرف کند و منتظر هستیم که مطالعات انجام شده در این خصوص به شورای شهر اعلام شود.

وی درباره نامه اعضای این شورای و درخواست شفاف سازی نسبت به دلیل تغییر مدیران شهرداری‌ گفت: در جریان دلیل تغییرات نیستیم اما اعضای شورای شهر در این خصوص تذکر دادند و منتظر پاسخ شهردار هستیم.

سروری با اشاره به ظرفیت شهرک سازی در تهران یادآور شد: این ظرفیت در تهران وجود دارد، اما نیازمند این هستیم شهرک هایی داشته باشیم که سرانه ها را تامین و آسایش ایجاد می کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: آنچه شهردار عنوان کرده، رفع سبد نیازهای مردم در یک مختصات است و باید این شهرک‌ها تمام نیازها را پاسخ دهد و مردم بتوانند دسترسی لازم برای تامین نیازهای خود را داشته باشند.

وی گفت: در تهران این امکان وجود دارد و باید حمایت کنیم اما نیاز به بررسی دقیق تر دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره نامه اعضای شورای شهر و درخواست شفافیت دلیل تغییر مدیران شهرداری‌ گفت: در جریان دلیل تغییرات نیستیم؛ اعضای شورای شهر تذکر دادند و شورا منتظر پاسخ شهردار است.

وی در آغاز جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طی سخنانی حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور را از مهمترین دغدغه های جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حرکت نظام در ۴۳ سال بعد از انقلاب نمایانگر این است که آنچه برای جمهوری اسلامی مسئله اول است، حفظ استقلال است.

سروری همچنین از حضور جهرمی سخنگوی دولت در بین دانشجویان دانشگاه‌ها تقدیر کرد و آنرا اقدامی مهم دانست و گفت: مسئولان باید نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند و امیدواریم همه مسئولان این روش را در پیش بگیرند و در بین دانشجویان حضور یابند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر