کد خبر: 142145
A

ادعای ارگان رسانه ای دولت درباره ناآرامی‌های شب گذشته در مهاباد: تجمع ۱۰۰ نفره بود/ به ۲ ماموران سپاه و نیروی انتظامی تیراندازی شد/ ۲ نفر از اغتشاشگران به شکلی مشکوک کشته شدند/ دختر سنندجی خودکشی کرده بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: غیر از بانه، سایر شهرهای استان شب گذشته آرام بودند گفت که ضد انقلاب با شایعه و کشته سازی به دنبال تحریک مردم است. یک دختر جوان سنندجی روز گذشته خودکشی کرده بود اما ضد انقلاب با دروغ اعلام کرده است که این دختر کشته شده است.

ادعای ارگان رسانه ای دولت درباره ناآرامی‌های شب گذشته در مهاباد: تجمع  ۱۰۰ نفره بود/ به ۲ ماموران سپاه و نیروی انتظامی تیراندازی شد/ ۲ نفر از اغتشاشگران به شکلی مشکوک کشته شدند/ دختر سنندجی خودکشی کرده بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ایرنا نوشت: تجمع کنندگان در بانه با آتش زدن چند لاستیک و تیراندازی جنگی به سمت ماموران در خیابان سعی در شلوغ کردن شهر را داشتند که با ورود پلیس متفرق شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان روز جمعه گفت: شب گذشته تجمع محدود اما خشتی به ظرفیت حدود ۱۰۰ نفر در این شهر  برگزار شد.

رمضانی افزود: در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند  که در جریان آن  ۲ نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی  مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است.

وی گفت: در این حمله تروریستی، یکی از نیروهای سپاه پاسداران بانه از ناحیه قفس سینه تیر خورده و تیر در ناحیه نخاع متوقف است  و هنوز هم از بدن این مدافع امنیت خارج نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان حال  مامور نیروی انتظامی را هم وخیم اعلام کرد.

وی گفت: در این درگیری ۲ نفر از اغتشاشگران هم کشته شدند که بررسی های اولیه نشان از مشکوک بودن این قتل‌ها دارد.

رمضانی با اشاره به برنامه دشمن برای ناامن کردن کردستان گفت که به دنبال نا آرامی های روز گذشته در مهاباد، ضد انقلاب قصد داشت در شهرهای کردستان نیز با انجام حرکات رادیکال و خشن مشابه اقدامی که در مهاباد انجام شد را در بانه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه غیر از بانه، سایر شهرهای استان شب گذشته آرام بودند گفت که ضد انقلاب با شایعه و کشته سازی به دنبال تحریک مردم است.

رمضانی افزود: یک دختر جوان سنندجی روز گذشته خودکشی کرده بود اما ضد انقلاب با دروغ اعلام کرده است که این دختر کشته شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر