کد خبر: 142356
A

استاد حوزه علمیه: آتش زدن پرچم ایران یعنی آتش زدن پرچم اهل بیت

حجت‌الاسلام میرزامحمدی: امروز اگر از حریم جمهوری اسلامی دفاع نکنی، حرمی باقی نخواهد ماند. کبریت بی‌خطر شدی که آهسته بروی و آهسته بیایی تا گربه شاخت نزند. این اصالت نوکری نیست. مستمع این فرد چه می‌شود؟قیامت می‌توانید پاسخ دهید؟

استاد حوزه علمیه: آتش زدن پرچم ایران یعنی آتش زدن پرچم اهل بیت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدی سخنران مذهبی در خصوص حوادث اخیر و شهادت جمعی از هموطنان در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: ما نوکری بلد نیستیم. نوکری امام حسین (ع) به هر قیمتی جذب کردن افراد نیست.

وی افزود: امام رضا (ع) مدال نوکری را به دعبل داد اما به او یک هشدار داد: «فلا تقصر عن نصرنا ما دمت حیا؛ تا آخرین نفس از نصرت ما کوتاهی نکنی» یعنی دعبل پای این علم ماندن هنر می‌خواهد و به شعار نیست.

میرزامحمدی با اشاره به اینکه امروز نصرت اهل بیت (ع) به معنای نصرت ولی فقیه است، گفت: امروز تنها پرچمی که مدافع اهل بیت (ع) است، جمهوری اسلامی ایران است و آتش زدن پرچم ایران به معنای آتش زدن پرچم اهل بیت (ع) است لذا دیدید کنار پرچم ایران، پرچم اباعبدالله (ع) و مسجد را هم آتش زدند.

این سخنران مذهبی افزود: چرا برخی نمی‌خواهند بفهمند؟ برای همه چیز توئیت زدند، بعد مسجد، خیمه و قرآن آتش زدند اما لال بودند. کجا نان و نمک امام حسین (ع) خوردی؟ چه نان و نمکی را قاطی نان و نمک امام حسین (ع) کردی؟

وی تصریح کرد: امروز اگر از این حریم دفاع نکنی، حرمی باقی نخواهد ماند. کبریت بی‌خطر شدی که آهسته بروی و آهسته بیایی تا گربه شاخت نزند. این اصالت نوکری نیست. مستمع این فرد چه می‌شود؟ قیامت می‌توانید پاسخ دهید؟

منبع:فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر