کد خبر: 142361
A

معارفه فرمانده بسیج سپاه گرگان/ پاسدار فخرالدین: روسری‌ها بالا رفت چادر زنان در شاهچراغ خونین شد

فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.

معارفه فرمانده بسیج سپاه گرگان/ پاسدار فخرالدین: روسری‌ها بالا رفت چادر زنان در شاهچراغ خونین شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله گفت: دشمنان استکبارگر در جبهه های مختلف نظام و کشور را درگیر جنگ ترکیبی برای ناامیدسازی مردم و دست کشیدن از انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده است و چنانچه مردم ولایتمدار و انقلابی کشور در این عصر مواظب نباشند همه با یکدیگر آسیب می‌بینیم.

وی اظهار داشت: جنگ ترکیبی امروز دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های بسیاری شده ولی با یاری خداوند مانند همیشه در این جنگ موفق نشدند.

وی بیان کرد: ماموریت انقلاب اسلامی تمام نشده است و کشور شرایط حساسی را سپری می کند و باید با مراقبت بیشتر از این فضای غبارآلود عبور کنیم.

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: فضای مجازی و رسانه‌ای غرب عشق ملت ایران به انقلاب اسلامی نشان نداده ولی مردم انقلابی با استفاده از فضای حقیقی و سالم در جامعه تاثیرگذار خواهند بود و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان هم در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.

سرهنگ علی دیلم‌کتولی فرمانده جدید سپاه گرگان هم در این آیین گفت: سپاه و بسیج در همه شرایط در مقابل فتنه‌گران بابصیرت تلاش کرده و بی‌شک اقتدار و روشن بودن پایگاه‌های بسیج دشمنان را امروز ناراحت و عصبانی کرده است.

وی افزود: پویایی مساجد به یقین سنگر انقلاب و پایگاه‌های بسیج بوده و با همراهی و هم‌افزایی بیشتر در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی تلاش و کوششی وصف‌ناپذیری خواهیم داشت.

مراسم تودیع سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین و معارفه سرهنگ علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان ظهر یکشنبه با حضور مقامات استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر