کد خبر: 142398
A

پلیس: برای شناسایی عوامل تیراندازی در تجمعات اخیر مهاباد و پیرانشهر دستور ویژه صادر شده

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات استان به وقوع پیوسته است به همین منظور از دستور ویژه برای پیگیری این موضوع صادر شده است.

پلیس: برای شناسایی عوامل تیراندازی در تجمعات اخیر مهاباد و پیرانشهر دستور ویژه صادر شده

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، سرهنگ " صادق شکری" ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان تجمعات اخیر در شهرستان های پیرانشهر و مهاباد اظهار داشت: متاسفانه مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات اخیر به وقوع پیوسته و گروه های ضد انقلاب و اشخاص مغرض از این فرصت به انحاء مختلف استفاده و اقدام به قتل شهروندان می کنند که به همین منظور پلیس با دستور ویژه برای پیگیری این موضوع اقدام می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کنترل تجمعات غیرقانونی از هیچ گونه سلاح جنگی استفاده نمی شود تاکید کرد: پلیس به جد در حال پیگیری و شناسایی قاتل و یا قاتلان و عوامل تیراندازی متوفیان در تجمعات اخیر هست و ابعاد حادثه تلخ درگذشت متوفیان درحال بررسی است و باید از اظهارنظر‌های خلاف واقع پرهیز شود.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با اشاره به تلاش و دروغ‌پردازی های دشمن در این خصوص با استفاده از تاکتیک های عملیات روانی و سیاه نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان خبر داد و از مردم خواست که ضمن پرهیز از هر گونه توقف در محل های احتمال بروز تجمع و ناآرامی، در صورت مشاهده هرگونه افراد مسلح و یا مجرمین سابقه دار سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ شکری در پایان خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان ضمن اقدام در خصوص تامین امنیت شهروندان، خود را مکلف به رسیدگی به موضوع می داند و در صورت وقوع هرگونه توطئه، قتل و ایجاد نا امنی برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر