کد خبر: 143122
A

بیانیه نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص حمله به یک روحانی سرشناس اهوازی

حجت الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: خبر ناراحت کننده ی جسارت جاهلانه و تلاش برای هتک حرمت مذبوحانه ی عالم دینی و مجاهد پرهیزگار جناب حاج شیخ ناصر کرمی حفظه الله که همچون پدر بزرگوارشان در راه علم و تبلیغ و ترویج اسلام و کمک به ضعفا و محرومین از برجستگان هستند، اینجانب را متاسف و متاثر کرد.

بیانیه نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص حمله به یک روحانی سرشناس اهوازی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ به نقل از فارس هتک حرمت و جسارت به حجت الاسلام شیخ ناصر کرمی، واکنش‌های زیادی در پی داشت و مردم و چهره‌های علمی استان خوزستان خواستار برخورد با عاملان این جسارت شدند.

شیخ ناصر کرمی از اساتید حوزه علمیه است که با توجه به مردم داری، خدمات رسانی به محرومان و حل و فصل نزاع‌های قبیله‌ای، دارای احترام و جایگاه والایی نزد مردم خوزستان است.

به گفته نزدیکان حجت‌الاسلام کرمی، وی عصر روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه در محله آخراسفالت در حال رفتن به مسجدالنبی (ص) بود که سه سرنشین یک خودرو به او جسارت کرده و به زمین پرتاب کردند.

در اثر این حادثه حجت‌الاسلام کرمی از ناحیه دست دچار شکستگی شده و در بیمارستان اروند اهواز بستری شد.

حجت الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیانیه‌ای هتک حرمت به این عالم دینی را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

خبر ناراحت کننده ی جسارت جاهلانه و تلاش برای هتک حرمت مذبوحانه ی عالم دینی و مجاهد پرهیزگار جناب حاج شیخ ناصر کرمی حفظه الله که همچون پدر بزرگوارشان در راه علم و تبلیغ و ترویج اسلام و کمک به ضعفا و محرومین از برجستگان هستند، اینجانب را متاسف و متاثر کرد.

ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه و درخواست از مسئولین دلسوز جهت پیگیری مجدانه مساله تا نتیجه ی مطلوب؛ بدخواهان بدانند ماحصل این اقدامات کور نسبت به روحانیون چیزی جز رفعت درجه و عزت دنیوی و اخروی بیش از پیش نخواهد بود.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام شیخ ناصر کرمی فرزند مرحوم آیت الله محمد کرمی از مراجع تقلید خوزستانی و مفاخر روحانیت شیعه است .

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر