کد خبر: 143211
A

دادگستری کل استان مرکزی: علیرضا کریمی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر فوت کرد

براساس اعلام دادگستری استان مرکزی در بررسی جسد متوفی آثار و شواهدی دال بر آزار، ضرب و جرح، کوفتگی و شکستگی مشاهده و گزارش نشده است؛ لذا فوت این فرد هیچ ارتباطی به اغتشاشات و یا احیانا شرکت در تجمعات اخیر ندارد و این ادعا تکذیب می‌شود.

 دادگستری کل استان مرکزی: علیرضا کریمی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر فوت کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ براساس اعلام مرکز دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.

دادگستری کل استان مرکزی اعلام کرد: حسب پخش خبری توسط رسانه‌های معاند مبنی بر فوت جوانی به نام علیرضا کریمی و ارتباط دادن آن با اغتشاشات و حوادث اخیر، تحقیقات فنی و قضایی صورت گرفته و مشخص شده است این جوان، غیر بومی استان مرکزی بوده و در منزل مجردی خود سکونت داشته و در همان مکان فوت کرده است.

براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است. براساس این گزارش، در بررسی جسد متوفی آثار و شواهدی دال بر آزار، ضرب و جرح، کوفتگی و شکستگی مشاهده و گزارش نشده است؛ لذا فوت این فرد هیچ ارتباطی به اغتشاشات و یا احیانا شرکت در تجمعات اخیر ندارد و این ادعا تکذیب می‌شود.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر