کد خبر: 143601
A

تمدید اعتبار کارت‌های ملی تا پایان ۱۴۰۵

هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور از تمدید اعتبار کارت‌های هوشمند ملی تا پایان ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: نسل جدید کارت‌های هوشمند را براساس فناوری‌های روز تولید و صادر می‌کنیم و این امر یکی از مهم ترین دلایل تمدید کارت‌های ملی بوده است.

تمدید اعتبار کارت‌های ملی تا پایان ۱۴۰۵

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور از تمدید اعتبار کارت‌های هوشمند ملی تا پایان ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: نسل جدید کارت‌های هوشمند را براساس فناوری‌های روز تولید و صادر می‌کنیم و این امر یکی از مهم ترین دلایل تمدید کارت‌های ملی بوده است.

هاشم کارگر درباره اعتبار کارت‌های هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن ۷ سال در نظر گرفته شده بود. اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آنها فرا رسیده است.

وی ادامه داد: بنابر بررسی‌های صورت گرفته و در نظر گرفتن جمیع جهات تصمیم به تمدید اعتبار کارت‌های مذکور گرفته شد. بنابراین اعتبار کارت‌های هوشمند ملی که تاریخ اعتبار آنها تا پایان ۱۴۰۳ و قبل از آن بوده است تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید می‌شود.

معاون وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه کلیه هموطنان می‌توانند تا سال ۱۴۰۵ از این کارت‌ها استفاده کنند، افزود: براساس بررسی‌های انجام شده ضروری دیدیم تا به طور کلی نسبت به کارت‌های هوشمند ملی از هر لحاظ مطالعات جدیدی صورت گیرد و نسل جدید کارت‌های هوشمند را براساس فناوری‌های روز تولید و صادر کنیم و این امر یکی از مهم ترین دلایل تمدید کارت‌های ملی بوده است.

وی تاکید کرد: در واقع تصمیم گرفتیم کارت‌هایی که اعتبارشان تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام می‌شود تا پایان ۱۴۰۵ تمدید کنیم که مردم دغدغه‌ای نداشته باشند و بتوانند به راحتی از این کارت‌ها استفاده کنند و همین طور بخش‌های دولتی و بخش‌های خدماتی نیز بتوانند به راحتی خدمات مورد نیاز را در اختیار مردم قرار دهند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر