کد خبر: 143796
A

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش: ورود طلاب به مدارس ضروری است

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش درباره وضعیت جذب و ورود طلاب و روحانیون به مدارس کشور توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حضور روحانیون متخصص در امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان جهت پاسخگویی به این نیاز اساسی است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش: ورود طلاب به مدارس ضروری است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حمید نیکزاد با تاکید بر حضور روحانیون متخصص در امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه همواره در صدد کمک به آموزش‌وپرورش در عرصه‌های مختلف برای تحقق سند تحول بنیادین بوده‌اند که نیروی انسانی متخصص، آگاه و متعهد نقش محوری در آن دارد.

وی  درباره ضرورت‌ها و تاثیرات حضور طلاب در مدارس برای تربیت دینی دانش‌آموزان گفت: در سال‌های گذشته یکی از غفلت‌هایی که علی‌رغم تاکیدات سند تحول بنیادین صورت گرفته ناظر به اجرای تمام ساحتی فعالیت‌های یادگیری و بسنده کردن به آموزش محوری است؛ لذا ضعف در سواد دینی و اعتقادی به حدی رسیده است که حتی برخی دانش‌آموزان در ابتدائیات و ضروریات دین سوال و ابهام اساسی دارند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: حضور روحانیون متخصص در امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان جهت پاسخگویی به این نیاز اساسی است تا با ایجاد فرصت گفت‌وگوی چهره به چهره، هویت دینی دانش‌آموزان تقویت شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر