کد خبر: 144071
A

چمران: خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است

رییس شوراى شهر تهران گفت:خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است، پس از اتمام اقدامات اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

چمران: خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدى چمران رییس شوراى شهر تهران در جلسه علنى شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین دستور جلسه امروز شورا ارائه گزارش نظارتی از پروژه های حمل و نقل شهر تهران است. حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک در شورا نیز به دلیل ارائه همین گزارش ۶ ماهه است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: گزارشاتی از بخش‌های مختلف آماده شده که در شورا ارائه خواهد شد. ممکن است پایین پاییز نیز گزارش سه ماهه ارائه شود چراکه فعالیت ها در این فصل بیشتر است.

چمران با بیان اینکه برای جلوگیری از یکنواخت بودن ساختمان های تهران پیشنهادی به صورت لایحه از سوی شهرداری ارائه شده است، خاطرنشان کرد: عقب رفتگی و پیش رفتگی هایی پیش‌بینی شده تا نما سازی بهتر انجام شود و امتیازاتی برای آن پیش بینی شده است؛ برای مثال اگر دو طبقه به صورت ایوان ساخته شود زیربنا لحاظ نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این لایحه دست معماران را باز می کند که در نماسازی از احجام استفاده کنند، یادآور شد: ساختمان‌هایی که طراحی می‌شوند مشمول این لایحه خواهند شد. این پیشنهاد مثبت و عملیاتی است و می‌تواند کارایی داشته باشد. این طرح تنها به دلیل ایجاد تنوع خواهد بود که البته به معماری ایرانی نیز در این راستا دست خواهیم یافت. کمیسیون نما دقت خوبی دارد و تنوعی ایجاد شده که در سطح شهر شاهد آن هستیم.

وی با اعلام اینکه خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است، یادآور شد: پس از اتمام اقدامات اطلاع رسانی انجام خواهد شد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر