کد خبر: 144203
A

دادستان مرکز گیلان: فوت یاسین جمال‌زاده بر اثر شلیک ماموران انتظامی و امنیتی نبوده؛ نمی دانیم چرا مُرده است

سید مهدی فلاح میری در ارتباط با فوت یاسین جمال‌زاده در حوادث اخیر در شهرستان رضوانشهر عنوان کرد: مطابق تحقیقات به عمل آمده و بررسی گزارش‌های نهادهای انتظامی و امنیتی فوت یاسین جمال‌زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی و یا ماموران حافظ امنیت نبوده است.

دادستان مرکز گیلان: فوت یاسین جمال‌زاده بر اثر شلیک ماموران انتظامی و امنیتی
 نبوده؛ نمی دانیم چرا مُرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی دادگستری، سید مهدی فلاح میری در ارتباط با فوت یاسین جمال‌زاده در حوادث اخیر در شهرستان رضوانشهر عنوان کرد: مطابق تحقیقات به عمل آمده و بررسی گزارش‌های نهادهای انتظامی و امنیتی فوت یاسین جمال‌زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی و یا ماموران حافظ امنیت نبوده است.

وی با بیان اینکه مطابق پروتکل اعلام شده هیچ یک از ماموران حاضر در صحنه هیچ سلاح جنگی به همراه نداشته‌اند، افزود: در محدوه‌ای که این اتفاق ناگوار رخ داده، هیچ مامور انتظامی و یا مامور حافظ امنیت مستقر نبوده و عامل شلیک گلوله به یاسین جمال‌زاده فعلا مشخص نیست، دستگاه قضایی از لحظات اولیه بروز این اتفاق پرونده تشکیل داده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و علت این مرگ مشکوک را مورد بررسی قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان بیان داشت: تمام تلاش خود را برای شناسایی عامل شلیک به یاسین جمال زاده به کار بسته‌ایم و در حال انجام تحقیقات هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر