کد خبر: 144204
A

ادعای عجیب شهرداری تهران: مدیران شهرداری با پول خودشان به قطر رفته‌اند

سخنگوی شهرداری تهران مدعی است:‌ فرایند سفر در شهرداری تهران یک روال شفاف و مشخص است و درکمیته سفر بر اساس آیین نامه های سفردر شهرداری تصمیم گیری می شود و تاکنون هیچ سفری با موضوع سفر به قطر تایید نشده است.

ادعای عجیب شهرداری تهران: مدیران شهرداری با پول خودشان به قطر رفته‌اند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ این هفته ناصرامانی عضو شورای شهر تهران خواستار به روز رسانی سامانه شفافیت شد و در جریان تذکرش اعلام کرد بخش سفرهای خارجی این سامانه به روز نشده است .او اعلام کرد خبرهایی در گروه‌های مختلف و حتی گروه‌های داخل شهرداری در مورد سفرهای خارجی مدیران، سفر به قطر و یا جذب و استخدام منتشر می‌شود و خواستار شفافیت این موضوع شد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهردار تهران در همین رابطه گفت :‌ فرایند سفر در شهرداری تهران یک روال شفاف و مشخص است و درکمیته سفر بر اساس آیین نامه های سفردر شهرداری تصمیم گیری می شود و تاکنون هیچ سفری با موضوع سفر به قطر تایید نشده است.

وی ادامه داد :‌اما ممکن است برخی از مدیران و کارکنان شهرداری بعد از طی روال اداری با هزینه شخصی به صورت فردی در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت کرده باشند ، این رویداد جهانی در نزدیکی کشورما برگزار می شود و این که علاقمندی به حضور دراین رویداد وجود داشته باشد زیاد است اما هیچ فردی با هزینه شهرداری تهران به قطر سفر نکرده است . البته با توجه به این که سازمان تخصصی ورزش شهرداری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرتبط با این حوزه هستند امکان سفر وجود داشت اما این اتفاق نیفتاده است .

سخنگوی شهردارتهران اضافه کرد : شهرداری در این مدت همکاری حداکثری با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انجام داده است و از کمپین ایران هوادارتیم تا پخش مسابقات فوتبال به فضاهای عمومی شهر و ... که در این ایام اجرایی شده است.

منبع: اکو ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر