کد خبر: 144594
A

جزییات تیر اندازی به دو پلیس راهور در چابهار/ دو سرباز مجروح شدند

فرمانده پلیس سیستان‌وبلوچستان: ساعت ۱۹ امشب در خیابان امام خمینی چابهار دو شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور تیراندازی کرده و متواری شدند.

جزییات تیر اندازی به دو پلیس راهور در چابهار/ دو سرباز مجروح شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از تیر اندازی به پلیس راهور خبر داد و گفت: ساعت ۱۹۰۰ شب جاری در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

سردار محمد قنبری در تشریح این حادثه بیان کرد؛در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه بنیامین فاضلی اهل سراوان از ناحیه  کتف مجروح و سرباز وظیفه عارف هوتی اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

سردار قنبری در ادامه بیان کرد؛با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان از خدا بی خبر شروع شده و انشالله در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار قنبری گفت: این گونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم نیز هر گونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر