کد خبر: 144613
A

امام جمعه شهرستان رودان: طلاب باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند/ اگر طلاب کنار بکشند حوادث عاشورا تکرار می‌شود

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه شهرستان رودان خطاب به طلاب گفت: طلاب باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در برابر حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد تاب تحمل داشته تا خدای ناکرده سبب تزلزل آنها نشود.

امام جمعه شهرستان رودان: طلاب باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند/ اگر طلاب کنار بکشند حوادث عاشورا تکرار می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه شهرستان رودان، صبح امروز در جلسه اخلاق مدرسه علمیه ولیعصر رودان، ضمن توصیه به طلاب جوان، اظهار داشت: کشف استعدادهای درونی انسان منجر به موفقیت‌های علمی در همه زمینه‌ها می‌شود.

وی افزود: در طول تاریخ، انسان‌های بزرگی که پا به عرصه علم و عمل نهادند در خود استعداد را شکوفا کردند و با جدیت ادامه دادند تا به اهداف متعال خود دست یافتند.

امام جمعه رودان تأکید کرد: پرورش استعدادهای درونی اگر با اخلاق و تهذیب عجین شد، آن وقت است که انسان گام بزرگ را برداشته است.

حجت الاسلام دُری اضافه کرد: با نگاه به شیوه عملی زندگی شهدا متوجه می‌شویم آنها نیز در مسیر متعالی، الگوها و رفتارهایی داشته‌اند که به این مقامات یعنی شهادت، دست یافته‌اند.

وی تصریح کرد: طلاب باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و در برابر حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد تاب تحمل داشته تا خدای ناکرده سبب تزلزل آنها نشود.

حجت الاسلام دُری ابراز داشت: اگر طلاب آستانه تحمل خود را بالا نبرند، میدان خالی می‌شود و تکرار حوادث تاریخ مثل تنها گذاشتن حضرت علی(ع) و عاشورا رخ خواهد داد.

منبع: حوزه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر