کد خبر: 145149
A

پلیس: ۱۶ دلال بزرگ طلا در تهران دستگیر شدند

سردار غلامرضا رضائیان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلاگران بازار طلا، سکه و ارز از دستگیری ۱۶ دلال بزرگ معاملات فردایی و طلای آب شده در۲۴ ساعت گذشته در تهران خبر داد.

پلیس: ۱۶ دلال بزرگ طلا در تهران دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلاگران بازار طلا، سکه و ارز از دستگیری ۱۶ دلال بزرگ معاملات فردایی و طلای آب شده در۲۴ ساعت گذشته در تهران خبر داد.

سردار غلامرضا رضائیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز، تشدید مقابله با اخلالگران بازار طلا، سکه و ارز، از طریق اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارز و گردانندگان کانال‌های غیرمجاز قیمت‌دهی به صورت مستمر در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی قرار داد.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلالگران بازار ارز مستقر در تهران بزرگ با اقدامات شبانه‌روزی و کار جهادی و انجام اقدامات پلیسی پاتوق و مخفیگاه فعالیت معامله‌گران فردایی را شناسایی و پس از اطمینان از حضور دلالان در مخفیگاه خود، در یک عملیات هماهنگ و منسجم ۱۶ نفر از اخلالگران بازار طلا را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با اخلالگران بازار طلا، سکه و ارز با اشاره به اینکه حجم معاملات این افراد به صورت صوری بیش از پنج تن در روز بوده که باعث ایجاد تقاضای کاذب در بازار شده بود، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضائی معرفی شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رضائیان از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریتی پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس امنیت اقتصادی با مقابله فوری با اخلالگران اقتصادی شرایط را برای فعالیت‌های سازنده و زیربنایی در راستای حمایت از معیشت مردم کشورمان فراهم کند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر