کد خبر: 145155
A

آموزش و پرورش تهران: امتحانات شبه نهایی فردا و پس‌فردای دوازدهمی‌ها لغو شد/ زمان جدید امتحانات اعلام می‌شود

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهر تهران در راستای مجازی شدن آموزش تمامی مقاطع تحصیلی تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه)، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

آموزش و پرورش تهران: امتحانات شبه نهایی فردا و پس‌فردای دوازدهمی‌ها لغو شد/ زمان جدید امتحانات اعلام می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنابر اعلام آموزش و پرورش شهر تهران در راستای مجازی شدن آموزش تمامی مقاطع تحصیلی تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه)، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، عوامل اجرایی( مدیر و معاونان) در مدرسه حضور دارند و معلمان از منزل می‌توانند در فضای مجازی تدریس کنند. همچنین کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. بدیهی است امتحانات در ایام حضوری مدارس متوسطه، طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، با توجه به تداوم آلودگی هوا در پایتخت و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و بنابر اعلام استانداری تهران، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن «غیر حضوری» است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر