کد خبر: 145406
A

سردار باقرزاده: شهدا برای ما فرصت‌سازی کردند/ جنایات دموکرات و ضد انقلاب را باید از این شهدا سؤال کنیم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال گذشته پیکر شهیده فاطمه اسدی را تفحص کردیم که دموکراتها شوهرش را اسیر کردند خودش را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند و بعد به همراه یک بسیجی که به دموکرات اعتراض کرد که چرا این زن را اذیت می کنید؟ او را هم به همراه شهیده فاطمه اسدی شهید کردند.

سردار باقرزاده: شهدا برای ما فرصت‌سازی کردند/ جنایات دموکرات و ضد انقلاب را باید از این شهدا سؤال کنیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار سید محمد باقرزاده، در مراسم استقبال از ۵۷ شهید تازه تفحص شده در مرز مهران اظهار داشت: در معارف ما هیچ چیز تصادفی یا اصطلاحاً شانسی نیست.بلکه فرصت وجود دارد و مهم این است که فرصت‌شناس باشیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم، مثل فرصت شما مرز نشینان مهران که توفیق دارید و به زئران اباعبدالله(ع) خدمت می‌کنید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا برای ما فرصت‌سازی کردند، بر خلاف برخی که امروز در حال فرصت‌سوزی هستند، تصریح کرد: یک روز بعد از ۲۲ بهمن مشتی غارتگر و مزدور در روز ۲۳ بهمن به پادگان مهاباد حمله کرده و خواستار خودمختاری شدند، بر اساس منطق زور! امثال کومله و دموکرات و منافقین جز خیانت و تشویش و جنایت سراغ نداریم. ضد انقلاب و کوموله و دموکرات ده لشکر ما را در کردستان معطل کردند.

وی با بیان اینکه جنایات دموکرات و ضد انقلاب را باید از این شهدا سوال کنیم، افزود: سال گذشته پیکر شهیده فاطمه اسدی را تفحص کردیم که دموکراتها شوهرش را اسیر کردند خودش را مورد آزار و اذیت قرارداده بودند و بعد به همراه یک بسیجی که به دموکرات اعتراض کرد که چرا این زن را اذیت می کنید؟ او را هم به همراه شهیده فاطمه اسدی شهید کردند. به آنها گفتند قبر خودتان را بکنید و بعد تیرباران کردند این دو را .آنقدر خفقان ایجاد کردند که فرزند خردسال شهیده اسدی را بستگانش هم جرات نکردند کمکش کنند و این دختر تا ۱۵ سالگی در منازل مردم بزرگ شد، حالا این دموکرات ها به رهبری مصطفی هجری مدافع زن کرد شدند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه در عملیات آزادسازی بستان ۱۰۰۰ نفر شهید شدند، خاطرنشان کرد: بعضی از فرماندهان دست و دلشان لرزید، از شهادت ۱۰۰۰ نفر احساس کردند باید استعفا بدهند تا دیگران فرمانده شوند و بروند نیروی تک آور بشوند یا به حوزه علمیه بروند و... سردار محسن رضایی هر چقدر استدلال کرد این‌ها قبول نکردند. مطلب را به عرض امام رساندند. امام فرمودند: از ازل معلوم شده بود که در چنین روزگاری این‌ها بیایند و از اسلام دفاع کنند و به شهادت برسند.

وی افزود: از ازل مشخص شده که در چنین روزهایی چنین افرادی انتخاب بشوند برای دفاع از اسلام، بعد امام فرمودند من در ساعات خاصی از شب شما رو دعا می‌کنم و جمله معروف را فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهدای امنیتی که این روزها در مقابل فتنه گران ایستادند و جانشان را فدا کردند کسانی بودند که در سیل و زلزله و کرونا به مردم خدمت رسانی کردند ولی عده‌ای ناجوانمردانه این‌ها را مثل سیدالشهدا(ع) سنگ‌باران کردند.

منبع: حوزه نیوز 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر