کد خبر: 145562
A

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: نباید با بی حجاب ها منفعل برخورد کنیم/ ممکن است بی حجاب ها بگویند نظام دنبال جمع کردن اغتشاشات است و کاری به کار ما ندارد/ دشمنان بحث حجاب و بی‌حجابی را مطرح کردند تا به نظام اسلامی دهن‌کجی بکنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: با افراد بی حجاب نمیشود منفعل برخورد کرد. اگر منفعل برخورد کنیم ممکن است این‌هایی که بدون حجاب به خیابان می‌آیند بگویند الآن نظام دنبال این است که اغتشاشات را جمع کند و کاری به کار ما ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: نباید با بی حجاب ها منفعل برخورد کنیم/ ممکن است بی حجاب ها  بگویند نظام دنبال جمع کردن اغتشاشات است و کاری به کار 
ما ندارد/ دشمنان بحث حجاب و بی‌حجابی را مطرح کردند تا به نظام اسلامی دهن‌کجی بکنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در سومین جلسه فصلی اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالی، اظهار داشت: در بحث حجاب باید نگاه ما جذب حداکثری باشد.

وی افزود: در بحث حجاب ما باید دنبال جذب حداکثری باشیم که این‌ها از نظام جدا نشوند این‌ها گاهی ناراحتی دارند، کینه‌دارند رها هم نمی‌شود کرد منفعل هم نمی‌شود برخورد کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای حوزه های علمیه به نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری نوشت: اگر منفعل برخورد کنیم ممکن است این‌هایی که بدون حجاب به خیابان می‌آیند بگویند الآن نظام دنبال این است که اغتشاشات را جمع کند و کاری به کار ما ندارد.

وی ادامه داد: البته بحث حجاب و بی‌حجابی مسئله اصلی دشمنان نیست آن‌ها این مسئله را بهانه قرار داده‌اند تا به این طریق به‌نظام اسلامی ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: در حقیقت دشمنان بحث حجاب و بی‌حجابی را مطرح کردند تا به این طریق دهن‌کجی به‌نظام اسلامی بکنند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حجاب باید راهکار مناسبی اتخاذ شود؛ چراکه در شرایط فعلی اگر یک روحانی بخواهد امربه‌معروف کند شاید خیلی نتیجه ندهد؛ بنابراین وقتی می‌بینیم یک شیوه جواب نمی‌دهد باید دنبال یک شیوه دیگری باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: بنابراین بحث حجاب باید از اداره‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش و مجموعه‌هایی که اشراف حاکمیتی و اداری و تسلط قدرتی دارند پیگیری شود.

وی اضافه کرد: لذا اگر مصوبه جلسه این باشد که در اداره‌ها با بی‌حجابی به‌عنوان یک تخلف برخورد شود و رییس یک اداره با زیرمجموعه خود برخورد کند نتیجه بهتری می‌گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: زمانی که فرد در درون جامعه حجاب را رعایت نکند بحث منافع جامعه و فسادهای عریان اجتماعی مطرح می‌شود و حاکمیت و قانون در قبال آن مسؤولیت دارند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر