کد خبر: 145799
A

سخنگوی قوه قضاییه: حذف ایران از کمیسیون مقام زن اقدام علیه بالندگی یکایک بانوان ایرانی است

سخنگوی قوه قضاییه ضمن محکومیت حذف دیکتاتورمنشانه ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، گفت: این اقدام علیه رشد و بالندگی یکایک بانوان ایرانی طی چهار دهه اخیر بوده است.

سخنگوی قوه قضاییه: حذف ایران از کمیسیون مقام زن اقدام علیه بالندگی یکایک بانوان ایرانی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: بدعت حقوقی و اقدام ناعادلانه سیاسی حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد در راستای ادامه فشارهای سیاسی به مردم و به‌ویژه زنان گرامی ایران اسلامی برای لاپوشانی سیاست‌ها و اقدامات ضد فرهنگی و ضد اخلاقی کشورهای غربی علیه زنان طراحی شده و هدایت‌گری این اقدام توسط کسانی صورت گرفته که در کشورهای آنها بیشترین ستمها، نادیده‌گرفتن حقوق و نابرابری ها علیه زنان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروزه به بدترین شکل ممکن شاهد هستیم که به طور رسمی از سوی مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان به صورت کاملا ساختاری، هدفمند و هوشمند علیه زنان اقدام می‌شود و در این میان هیچ صدایی از مدعیان حقوق زنان به گوش نمی‌رسد.

ستایشی اظهارداشت: کارت‌های تجاری برای منافع ضداخلاقی خود زنان را به ابزاری برای تجارت ناپاک خود تبدیل کردند و عاملان اصلی این تجارتخانه‌ها در عین حال با کمال وقاحت و بی‌شرمی مدعی حقوق بشر و زنان شدند و اقدام اخیر را مرتکب شدند.

منبع: جوان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر