کد خبر: 145841
A

فرمانده نیروی انتظامی: اغتشاشات کار دشمنان نظام بود/ مردم به ما اعتماد دارند

اشتری گفت: دشمنان و معاندین با سوء استفاده از وقایع اخیر سعی در برهم زدن آرامش جامعه و امنیت عمومی را دارند تحرکات اخیر و اقدامات تروریستی آنها در مرزهای جنوب شرقی و غربی نشان از استیصال آنها در مقابل مقاومت و هوشیاری مردم و نیروهای مدافع امنیت را دارد.

فرمانده نیروی انتظامی: اغتشاشات کار دشمنان نظام بود/ مردم به ما اعتماد دارند

سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان دوره دکتری و دافوس دانشگاه جامع علوم انتظامی امین و دانشگاه عالی دفاع ملی که در ستاد فراجا برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست این است که تمامی نقاط ضعف و مشکلات برای هرچه بهتر برگزار شدن مقاطع تحصیلی مطرح شود. بحمدالله دانشگاه جامع علوم انتظامی امین و دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور اساتید مجرب از جمله ظرفیت‌های خوب مجموعه انتظامی کشور است و شما دانشجویان از این فرصت پیش آمده برای تحصیل و ارتقاء و پیشرفت خود در حوزه علمی باید بهره لازم را ببرید.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه ان شاءالله با طرح جامع ساختار شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه علمی، دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی فراجا خواهیم بود، ظهارکرد: اهتمام بر موضوع رساله‌ها از جمله موارد مهمی است که باید به طور جد پیگیری شود؛ درواقع باید موضوعاتی برای رساله‌ها انتخاب شود که بتوانیم برای رسیدن به اهداف مدنظر و همچنین انجام مطلوب ماموریت ها و حل مشکلات موجود از آن ها به بهترین نحو بهره لازم را ببریم.

وی درباره وقایع روزهای اخیر نیز گفت:‌ دشمنان و معاندین با سوء استفاده از وقایع اخیر سعی در برهم زدن آرامش جامعه و امنیت عمومی را دارند تحرکات اخیر و اقدامات تروریستی آنها در مرزهای جنوب شرقی و غربی نشان از استیصال آنها در مقابل مقاومت و هوشیاری مردم و نیروهای مدافع امنیت را دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که مرزبانان غیور و نیروهای امنیتی و انتظامی با هوشیاری و اقتدار کامل تحرکات آنها را زیر نظر داشته و در هفته اخیر ضمن درگیری و جانفشانی از ورود گروه های تروریستی به کشور ممانعت و تجهیزات قابل توجه تروریستی از قبیل بی سیم، نارنجک جنگی، سلاح و مهمات، مواد انفجاری انتحاری کشف کردند و زمین گیر شدن گروه تروریستی در شهرستان ایذه که امروز توسط نیروهای امنیتی و انتظامی صورت گرفت نشان از توان بالای اطلاعاتی و رزمی مدافعان امنیت را دارد.

اشتری در ادامه مطالب فوق به حادثه اخیر در ارتباط با فوت مرحوم مهسا امینی اتفاق افتاد نیز اشاره کرد و گفت: پلیس امروز به دنبال احقاق حق مظلومان است و چه بسا در این راه بسیاری از کارکنان ایثارگر و فداکار جان خود را برای آرامش و آسایش مردم شریف ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اند. زمانی که این حادثه رخ داد بنده در شلمچه در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) بودم. در همان ساعات اولیه سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان مرحوم، رسیدگی فوری بدون هیچگونه ملاحظه و تکریم خانواده مهسا امینی صادر شد و به همکاران در مجموعه انتظامی تاکید کردم که مهسا امینی همچون دختر من است.

اشتری با بیان اینکه طی تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی یعنی پدر، مادر و دایی وی ابراز همدردی کردیم، گفت: بحمدالله این موضوع در مجموعه انتظامی کشور بدون هیچ وقفه ای بررسی شد و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که هیچ گونه ضرب و شتمی صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ضد انقلاب و منافقان به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای رسیدن به اهداف پوچ خود به دنبال بهانه جویی هستند و از اتفاق پیش آمده سوء استفاده کردند، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های خود و عملیات روانی در فضای مجازی یک جنگ ترکیبی راه اندازی کرده است اما این توطئه و آتش افروزی با هوشمندی مردم خنثی شد و دشمنان و معاندان ناکام ماندند. پلیس مجری قانون است و برابر قانون به وظایف خود عمل می‌کند اما دشمن از فرصت پیش آمده به نفع خود بهره برد به طوری که با تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و جنگ ترکیبی در فضای مجازی اعتراضات مردم را به اغتشاش تبدیل کرد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فتنه‌جویی و آتش افروزی معاندان خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه انتظامی کشور با ایثارگری و فداکاری ماه‌هاست که در میدان مبارزه با هنجارشکنان و ضدانقلاب هستند به طوری که بسیاری از ماموران انتظامی حین انجام وظیفه در برخورد با قانون شکنان مظلومانه به شهادت رسیدند. امروز با وجود توطئه های دشمنان برای ایراد ضربه به پایگاه اجتماعی پلیس، مردم کماکان مجموعه انتظامی را امین و پناهگاه خود می‌دانند و این پایگاه اجتماعی پلیس آسیب ناپذیر است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر