کد خبر: 146110
A

مدارس فیروزکوه به دلیل بارش برف تعطیل شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان در شیفت عصر روز شنبه سوم و یکشنبه چهارم دیماه تعطیل است که از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان ابلاغ خواهد شد.

مدارس فیروزکوه به دلیل بارش برف تعطیل شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد حیدری منش روز شنبه به خبرنگاران گفت: در پی بارش سنگین برف از ابتدای صبح امروز شنبه ستاد بحران شهرستان برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در آماده باش کامل است.

وی اظهار داشت: با اجرای مصوبات ستاد بحران ، هماهنگی هایی برای تردد مسافران و شهروندان برای تسهیل در تردد و پیشگیری از حوادث در دست اقدام و اجرا است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این شهرستان کریدور دسترسی به استانهای شمالی است و با توجه به تردد مسافران از این شهرستان اقداماتی نظیر ماسه ونمک پاشی و پاکسازی راه اصلی دسترسی به استاهای شمالی و معابر اصلی شهر در حال انجام است.

حیدری منش افزود: دستگاههای راهداری، اداره راه، راهنمایی ورانندگی، دستگاههای انتظامی و نیروهای بسیج برای خدمات ر سانی به شهروندان و مسافران در طی روزهای برفی آمادگی کامل دارند ودر مسیرها و معابر اصلی مستقر هستند.

این مسئول یادآور شد: هموطنان با توجه به وضعیت بارشها و برفگیر بودن جاده ها از تردد های غیر ضرروی پرهیز کنند و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند که مشکلاتی برای تردد ایجاد نشود.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر