کد خبر: 146175
A

خودرو پسر و دختری که همدیگر را دوست داشتند به دره سقوط کرد و هردو جان باختند

۶ آذر امسال زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن دختر ۲۵ ساله‌اش به نام آتوسا خبر داد

خودرو پسر و دختری که همدیگر را دوست داشتند به دره سقوط کرد و هردو جان باختند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ۶ آذر امسال زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن دختر ۲۵ ساله‌اش به نام آتوسا خبر داد.

او گفت: دو روز قبل دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. تلفن همراهش نیز خاموش است و احتمال می‌دهم برایش حادثه‌ای رخ داده باشد.

به‌دنبال ناپدید شدن آتوسا، تحقیقات به دستور بازپرس محمد شعبانی آغاز شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که او آخرین بار با پسر جوانی به نام هاشم قرار ملاقات داشته است.
در حالی که بررسی‌ها برای یافتن رد و سرنخی از آتوسا ادامه داشت، 12 آذر، زن جوانی به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن برادر 25 ساله‌اش خبر داد. این زن افغانستانی گفت: مدت هاست از افغانستان به ایران آمده‌ایم و زندگی می‌کنیم اما روز 4 آذر، برادرم هاشم به من گفت که می‌خواهد به دیدن دوستش آتوسا برود بنابراین از من خواست خودروام را به او بدهم من هم موافقت کردم و او سوار بر خودروی پژو پارس سفید رنگ من از خانه خارج شد.
می‌دانستم هاشم مدتی قبل با آتوسا در فضای مجازی آشنا شده و می‌خواهند ازدواج کنند البته نه خانواده ما و نه خانواده آتوسا با ازدواج آنها مخالف نبودند. تلفن همراه برادرم تا 4 روز بعد روشن بود اما کسی جواب نمی‌داد از 8 آذر به بعد تلفنش هم خاموش شد. در این مدت تصور می‌کردم شاید برادرم به مسافرت رفته باشد یا نزد دوستانش باشد، به همین دلیل از پلیس کمک نخواستم اما با گذشت 8 روز بی‌خبری تصمیم گرفتم موضوع را اطلاع بدهم.
با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دختری که هاشم برای دیدن او از خانه خارج شده همان آتوسا است که 6 آذر، خانواده او ناپدید شدنش را اعلام کرده بودند بنابراین وقتی مشخص شد زمان ناپدید شدن هر دو نفر در یک روز بوده است، این پرونده به شکل ویژه تحت بررسی قرار گرفت. از آنجایی که خانواده این دختر و پسر مشکلی با ازدواج‌شان نداشتند، فرضیه فرار آنها از سوی پلیس رنگ باخت.


سقوط مرگبار


در حالی که تحقیقات برای کشف سرنخی از دختر و پسر افغانستانی ادامه داشت، 26 آذر، رهگذران در حال عبور از منطقه وردیج متوجه خودروی پژو پارس سفید رنگی شدند که به داخل دره سقوط کرده بود.
با مشاهده این صحنه، موضوع بلافاصله به پلیس اعلام شد و زمانی که مأموران کلانتری 181 وردآورد راهی محل شدند با جسد دختر و پسر جوان داخل خودروی پژو مواجه شدند.
با کشف جسد دختر و پسر جوان، موضوع به تیم جنایی گزارش شد و با حضور بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم، مشخص شد که از زمان مرگ آنها 7 روز می‌گذرد. پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد خودرو متعلق به خواهر هاشم - پسر گمشده - است. بنابراین هویت اجساد به دست آمد. پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی کارشناسان آزمایش‌های خود را برای تعیین علت مرگ آغاز کردند تا مشخص شود این دختر و پسر جوان به قتل رسیده‌اند یا بر اثر سانحه جان باخته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر