کد خبر: 146192
A

سازمان اطلاعات فراجا: ۴ نفر از عاملان و لیدر‌های اصلی ناامنی‌های اخیر دستگیر شدند

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۴ نفر از عاملان و لیدر‌های اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در "میدان انقلاب" خبر داد.

سازمان اطلاعات فراجا: ۴ نفر از عاملان و لیدر‌های اصلی ناامنی‌های اخیر دستگیر شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۴ نفر از عاملان و لیدرهای اصلی نا امنی و دعوت به اغتشاش در “میدان انقلاب” خبر داد.

در متن این اطلاعیه اعلام شده است: امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند که در همین راستا فراخوان هایی با مضامین اعتراضی و به منظور ایجاد اغتشاش در حال شکل گیری بوده و هستند.

در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

این اطلاعیه بیان می دارد: با تلاش شبانه روزی و با اشراف اطلاعاتی ماموران جان بر کف مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب ، روز گذشته ۴ نفر از لیدر ها و عاملان اصلی اغتشاشات در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده و این سازمان با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آن ها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت .

در پایان از ملت عزیز درخواست می شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲، آدرس وب سایت:aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر