کد خبر: 146271
A

انسیه خزعلی: تجاوز به زندانیان زن صحت ندارد

معاون رییس جمهور در امور زنان در رابطه با ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد.مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفت و گو پرداختند.

 انسیه خزعلی: تجاوز به زندانیان زن صحت ندارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان در رابطه با شرایط زندان در بند نسوان گفت: به همراه هیئتی بازدید کاملی از زندان داشتیم، مدتی آنجا با تک تک زنان به گفت و گو پرداختم و همراهانم نیز با تمامی خانم ها صحبت کردند و نوشته و نامه‌های آنها را دریافت کردیم و همچنان درحال پیگیری آنها هستیم. 

وی در رابطه با ادعای برخی رسانه هامبنی بر تجاوز به زنان در زندان تصریح کرد: ابدا چینن ادعاهایی که در رابطه با تجاوز به زنان مطرح می‌شود، صحت ندارد و.مسئولان معاونت زنان به طور خصوصی و بدون حضور هیچ فردی با زنان به گفت و گو پرداختند. 

معاون رییس جمهور در امور زنان گفت: طبیعی است که دشمن در هر حادثه و اتفاقی که برای جمهوری اسلامی ایران رخ می‌دهد به این شکل عمل می‌کند و سعی می‌کند با جو سازی و حرکت های رسانه ای، دروغ و افتراهایی را مطرح کند‌. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر