کد خبر: 146287
A

دادگستری: ۸۳ درصد از زندانیان حوادث اخیر استان تهران آزاد شدند

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه ‌هم‌اکنون تعداد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر این استان که در زندان به سر می‌برند پایین است، گفت: این افراد جزو عناصر اصلی و لیدرهای اغتشاشات بودند. وی گفت: تاکنون ۸۳ درصد از افرادی که در جریان قضایا و اغتشاشات اخیر استان تهران روانه زندان شده بودند آزاد شدند.

دادگستری: ۸۳ درصد از زندانیان حوادث اخیر استان تهران آزاد شدند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه ‌هم‌اکنون تعداد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر این استان که در زندان به سر می‌برند پایین است، گفت: این افراد جزو عناصر اصلی و لیدرهای اغتشاشات بودند.

وی گفت: تاکنون ۸۳ درصد از افرادی که در جریان قضایا و اغتشاشات اخیر استان تهران روانه زندان شده بودند آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به بازدید قضات ویژه پرونده‌های قضایای اخیر از زندان‌ها و ملاقات چهره به چهره آنها با دستگیرشدگان این پرونده‌ها، عنوان کرد: طی ۳ ماه گذشته قضات ویژه پرونده‌های اغتشاش‌گران و همچنین مقامات و مدیران قضایی استان تهران، ۲ هزار و ۲۳۹ نوبت بازدید از زندان‌ها داشته و به صورت چهره به چهره به گفت‌وگو با تک به تک زندانیان پرداختند.

القاصی همچنین از اعزام دو هیئت حقوق شهروندی به زندان‌های استان تهران خبرداد و گفت: در جریان این بازدیدها، علاوه بر ملاقات رو در رو با زندانیان مرتبط با قضایای اخیر، وضعیت کلی آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر