کد خبر: 146394
A

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: با افراد بی حجاب در ایستگاه‌های مترو برخورد می کنیم

داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.

 رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: با افراد بی حجاب در ایستگاه‌های مترو برخورد می کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سد معبر دستفروشان و بساط گستران را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که با همراهی درخشان معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل ونقل و ترافیک، مدیرعامل شرکت مترو، مدیر بازرسی مترو، معاون فرهنگی شرکت مترو و جمعی دیگر از مدیران دومجموعه برگزار شد، برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین بحث مزاحمت دستفروشان در ایستگاه‌های مترو بررسی شد.

داود گودرزی در این بازدید با اشاره به درخواست و مطالبه بسیاری از شهروندان در خصوص رسیدگی به مساله ورود آقایان به واگن بانوان و مسئله بی حجابی عنوان کرد: واگن‌های ابتدایی و انتهایی قطارهای مترو به منظور ایجاد آرامش و امنیت بانوان به این قشر ازجامعه تعلق گرفته است و رسیدگی به مسئله ورود آقایان به این واگن‌ها یک مطالبه عمومی است.

وی با بیان اینکه در بحث بی حجابی در مترو پیش از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم، گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند لازم و ضروری است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، گودرزی در خصوص مسئله دستفروشان و بساط گستران در مترو نیز اظهار کرد: ما قصد نداریم صورت مسئله را پاک کنیم اما موضوع دستفروشان نیاز به ساماندهی دارد و برای این موضوع نیز باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا مزاحمت ناشی از سد معبر دستفروشان رفع شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر